  • Data: 2009-10-04 12:45:17
    Temat: Re: Uwaga na przychodzące płatne SMS-y!
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 14:35:24 +0200, Chris napisał(a):

    > Czy będziesz usatysfakcjonowany, jeśli powyższe zdanie zmienię na:
    > "płatne jest otrzymanie SMS-a"?

    Nie, bo tam nic takiego nie ma - kłamiesz. Albo masz problemy z czytaniem w
    języku polskim.

    > Bo w Regulaminie (punkt 17) jest to właśnie tak sformułowane.
    > Cytatu zamieścić nie mogę, bo Regulamin jest w postaci obrazka GIF.

    Może jakiś inny GIF masz. Bo na stronie podanej wyżej, jest napisane
    wyraźnie: uczestnik może wyrazić wolę przystąpienia do droższej opcji
    programu, gdzie będzie otrzymywał SMS, za WYSYŁANIE których będzie
    obciążane jego konto.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel