  • 31. Data: 2011-05-30 12:52:07
    Temat: Re: Uwaga na Vectre [przynajmniej w W-wie]
    Od: ziolek <z...@i...pl>

    W dniu 2011-05-29 23:14, paweł pisze:

    > odpowiedź na poziomie małolata który w komentarzu na onecie napisał
    > Cholandia.

    Masz racje,
    czepianie się spacji przed znakiem zapytania nie wiadomo czy świadczy
    braku wiedzy na temat RrvDNS czy tez chęci pokazania kto jest lepszy,
    a za to dużo wnosi na grupie dotyczącej języka polskiego.

  • 32. Data: 2011-05-30 13:02:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    > Kolego niusy... poległeś w tematach dot. UKE i pakietyzacji internetu -
    > błagam nie kompromituj się dalej...

    Raczej nie zrozumiałeś

  • 33. Data: 2011-05-30 13:03:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    > Taka polityka ISP, inny nie świadczy tej usługi - masz wybór... Nie możesz
    > zmusić dostawcy chleba, żeby do każdego bochenka dodawał MASŁO bo ktoś
    > inny dodaje... Masz wybór - zmieniasz dostawcę...

    Chleb bez mąki też pewnie według Ciebie może sprzedawać

  • 34. Data: 2011-05-30 13:08:58
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "B.Borkowski / borkow.org" <b...@b...org>

    > Bo już tracę nadzieje, że w KOŃCU zrozumiecie, że klient ma wybór ale NIE
    > WOLNO mu żądać od dostawcy czego mu się żywnie zachce...
    >
    > Trudno to zrozumieć ? Klient to święta krowa ? Klient ma takie prawa jakie
    > zostały zdefiniowane w umowie, nie POWINNO mu się wydawać, że WSZYSTKO mu
    > SIĘ NALEŻY...

    Cóż takiego może mu się należeć od dostawcy internetu jak nie internet. Może
    marchewkę sprzedawaj.

  • 35. Data: 2011-05-30 13:09:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "PH" <p...@...ustach.pl>

    > Mi trudno zrozumieć, że robisz spację przed znakiem zapytania

    Kwestia estetyki

  • 36. Data: 2011-05-30 14:05:37
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-05-30 13:22, Tomasz Śląski pisze:

    > Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    > wiadomości news:20110530114458.65130ee2@babcia-workstation...

    > Gdyby TP dawała opcję BGP na DSLach, to (prawie) nikt z małych ISP nie
    > kupiłby MetroEthernetu, ATM, czy eVPN.

    A czy ktoś może mi wytłumaczyć, co można zrobić z BGP na jednym łączu,
    nawet z kilkoma numerami IP? Bo jakoś ten problem do mnie nie przemawia,
    a revDNS jak najbardziej.

  • 37. Data: 2011-05-30 14:16:32
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    W dniu 2011-05-29 21:59, B.Borkowski / borkow.org pisze:

    > Na całym świecie istnieje podział usług dla DOMU i dla BIZNESU...
    >

    > Analogicznie, przecież nie żądasz od sprzedawcy samochodu w salonie
    > Fiata, żeby Twoje nowe auto było TAKIE SAMO jak S klasa z salonu
    > Mercedesa... Chyba, że w Twojej głowie rodzi się taki Diabelski PLAN -
    > współczuję...

    Bzdury totalne. Czy skoda fabia, kupiona przez Jana Kowalskiego, a 100
    skód fabii kupionych przez Jogurt &Co. czymś się różnią?
    Odpowiedź brzmi: z reguły tak - 100 skód ma lepsze wyposażenie, niższą
    cenę jednostkową i z reguły lepsze warunki serwisu i ubezpieczenia.

    Proszę mi nie wmawiać, że statyczne IP wraz z ewentualnym revDNSem to
    element super gry rynkowej w segmencie B2B.Od kiedy mam łącze stałe w
    domu (a będzie już prawie 11 lat), to zawsze miałem stałe IP, a od
    bodajże 6 lat revDNS wg swojego uznania.

    I już widzę tego handlowca, którego ktoś (chyba złośliwie) napuścił na
    mnie jakiś czas temu, co by mi łącze biznesowe do biura sprzedać. Na
    radiolinii, z overbookiem na poziomie 20, za to z ceną rzędu 5 x tp albo
    netia na DSL.
    Po pytaniu o reDNS trzy razy dzwonił "do centrali", a i tak do tej pory
    chyba nie wie, jak brzmi prawidłowa odpowiedź i o czym w ogóle mówiłem.

  • 38. Data: 2011-05-30 15:14:06
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2011-05-30 16:05, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > A czy ktoś może mi wytłumaczyć, co można zrobić z BGP na jednym łączu,
    > nawet z kilkoma numerami IP? Bo jakoś ten problem do mnie nie przemawia,
    > a revDNS jak najbardziej.

    Mozesz na swoim "neo" z BGP miec wlasne adresy PI i zmieniac sobie to
    "neo" na "neonetie" w zaleznosci od wlasnego widzimisie :P

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 39. Data: 2011-05-30 15:40:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    Andrzej Banach <a...@g...pl> wrote:

    > Mozesz na swoim "neo" z BGP miec wlasne adresy PI i zmieniac sobie to
    > "neo" na "neonetie" w zaleznosci od wlasnego widzimisie :P

    Ale coś praktycznego może? :-)

  • 40. Data: 2011-05-30 15:49:43

    On 30.05.2011 17:40, Maciej Bebenek wrote:

    > Ale coś praktycznego może? :-)

    Nauka do CCNP? ;)

    --
    http://szumofob.eu