  • 21. Data: 2010-12-26 17:50:51
    Temat: Re: Uwaga na "OKAZJE" - Toyota Avensis
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-25 01:36, Mateusz pisze:

    > Jakim cudem to wyczaiłeś ? ;-) też tak chcę.
    > Jestem w głębokim szoku w przeciwieństwie do innych. Nie sądziłem, że
    > ktoś może być aż takim *** żeby skręcić tak licznik...
    >
    > Pewnie znając życie ten gość nie jest rekordzistą prawda ? ;)

    Mało - widywałem Mercedesy Vito ściągane z Francji z przebiegami około
    500-600kkm, w Polsce sprzedawali je po skręceniu na około 200kkm :)
    Gdzieś tu niedawno było o jakimś volvo ze Szwecji z około 700kkm tam, i
    podobnym jak tutaj ;)

    Pozdrawiam !

  • 22. Data: 2010-12-26 19:48:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > O popatrz. Nagle logowanie przestało być obowiązkowe dla przejrzenia
    > strony? :>

    Oczytaj archiwum P.M.S. najpierw to zobaczysz że od razu zostało
    wyłączone po umieszczeniu tutaj info i opinii innych ludzi :)

    Logowanie jest obowiązkowe tylko dla tych co chcą zobaczyć raporty z USA
    (Carfax/Autocheck) i to za free a nie za 20-80 zł jak na allegro :)
    No i oczywiście dla tych co chcą pisać na forum, opinie marek i aut są
    już możliwe bez logowania.

    ps. Masz sugestię to pisz może coś się przyda oprócz szydzenia z innych
    ... w końcu udostępniać rzeczy za free które u innych są płatne to nie
    jest normalne w tym kraju :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 23. Data: 2010-12-28 18:55:35