  • 11. Data: 2010-12-24 12:06:50
    Temat: Re: Uwaga na "OKAZJE" - Toyota Avensis
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Swoją drogą - że mu się to opłaca.
    >
    > Kupił za 3k euro, czyli circa 12k pln.
    > Sprzedaje za 13,7k pln, czyli zarobek w tym 1700 pln. Wystawia fakturę
    > na marżę, czyli jeszcze trzeba odjąć vat od tych 1700, zostanie
    > raptem 1400 pln.
    > Sam wyjazd po samochód wyjdzie ze 300 pln.
    >
    > 50pln za cofnięcie licznika, sprzątnie, mycie...
    >
    > Na czysto zostanie może 1000 pln minus dochodowy.
    > Zamrożona kasa, szukanie kupca, robienie fotek...
    > Zawracanie dupy z takim interesem ;-)
    >
    > Chyba że tam się potargował i urwał cos z tych 3k euro.

    i to pomnóż razy 5-6 w miesiącu i wielu wystarczy.
    pzdr
    GL

  • 12. Data: 2010-12-24 13:46:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-24 09:54, CUT_INZ pisze:
    > Przed:
    > http://tnij.org/avensis_przed
    >
    > Po:
    > http://motoallegro.pl/toyota-avensis-2-0tdsl-alu-kli
    ma-po-oplatach-i1376932021.html

    > Znajdź jedną różnicę :D

    Potwierdza się to co zawsze mówię - 40kkm rocznie dla diesla można brać
    za pewnik za zachodnią granicą.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-12-24 14:11:16
    Temat: Re: Uwaga na
    Od: "cdna" <c...@g...pl>

    Na wykopie już jest.
    http://tiny.pl/hcxd4

  • 14. Data: 2010-12-24 14:47:42
    Temat: Odp: Uwaga na "OKAZJE" - Toyota Avensis
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:if24me$qhd$1@news.dialog.net.pl...
    > Potwierdza się to co zawsze mówię - 40kkm rocznie dla diesla można brać za
    > pewnik za zachodnią granicą.

    "Z szacunków Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar wynika, iż
    przedsiębiorca średnio rocznie pokonuje służbowym autem 25 tysięcy km".
    Czyli wiele jeździ mniej. Prywatne auta jeszcze mniej.

  • 15. Data: 2010-12-24 14:52:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-24 14:47, f pisze:

> [...]
    > przedsiębiorca średnio rocznie pokonuje służbowym autem 25 tysięcy km".
    > Czyli wiele jeździ mniej. Prywatne auta jeszcze mniej.

    U nas owszem. Na zachód od Polski, dojeżdżanie 100km do pracy często
    jest normalne. W końcu po dobrych drogach, to może być mniej niż godzina.

  • 16. Data: 2010-12-24 17:06:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > U nas owszem. Na zachód od Polski, dojeżdżanie 100km do pracy
    > często jest normalne. W końcu po dobrych drogach, to może być
    > mniej niż godzina.

    Ej no ... mój szrot dopiero na przełomie marzec/kwiecień będzie
    miał rok, a już 40 000 stuknęło ...

    I parafrazując katankie , które to to sie chwaliło 40 000
    wymieniając "nieszkodliwe" awarie, to w skodzie na tych 40 000
    wystąpiły następujące awarie:

    -
    -
    -
    -
    -

    No i nie należy zapomnieć o tym samozamknięciu centralnego raz
    ... ;)

    A toczydło mam zakontraktowane na 50 000 rocznie, to więc mam
    stracha , że te 10 000 nie starczy mi do marca ;/ ...

    Inna sprawa "pracować służbowym autem" , a inna "jeździć ;)

    Mamy firmie diesle 3 letnie bez 50 000 kilometrów ... ale to
    tylko furki na dojazd praca-dom ...

    6008

  • 17. Data: 2010-12-25 01:36:13
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 24 Gru, 09:54, CUT_INZ <C...@g...pl> wrote:
    > Znajdź jedną różnicę :D

    Jakim cudem to wyczaiłeś ? ;-) też tak chcę.
    Jestem w głębokim szoku w przeciwieństwie do innych. Nie sądziłem, że
    ktoś może być aż takim *** żeby skręcić tak licznik...

    Pewnie znając życie ten gość nie jest rekordzistą prawda ? ;)

  • 18. Data: 2010-12-25 19:16:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Dec 2010 10:22:45 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    >To nie kark, tylko starszy gość (z głosu).

    Kark sprowadził na ojca? Wujka? Sąsiada?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-12-26 17:00:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2010-12-24 09:54, CUT_INZ pisze:
> [...]

    http://www.bezwypadkowy.net/forum/115-uwaga-na-to-au
    to/5005-uwaga-2000-toyota-avensis-20tdsl-alu-klima-p
    o-opatach-korekta-licznika

    Stare info :)

    Na w/w mas setki takich rodzynków :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem

  • 20. Data: 2010-12-26 17:41:34
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-26 17:00, Chris pisze:

    ma-po-oplatach-i1376932021.html

    > http://www.bezwypadkowy.net/forum/115-uwaga-na-to-au
    to/5005-uwaga-2000-toyota-avensis-20tdsl-alu-klima-p
> [...]

    O popatrz. Nagle logowanie przestało być obowiązkowe dla przejrzenia
    strony? :>