  • Data: 2013-02-15 12:51:57
    Temat: Re: Uwaga Pirat - jestem za ;-)
    Od: KrzyNiem <"[moje_inicjaly]"@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-15 10:08, DoQ pisze:

    > Jestem jak najbardziej za, szkoda że do tego trzeba specjalnych akcji...

    Światła są dla ludzi, a nie ludzie dla świateł.

    Mają pomagać, a nie przeszkadzać.

    Ich zadaniem jest ustalenie, kto przed kim ma pierwszeństwo w sytuacji,
    gdy drogi (pojazdów lub pieszych) się krzyżują i mogłoby dojść do
    kolizji. Jeśli aktualna sytuacja na drodze nie wskazuje, aby do takiej
    kolizji mogłoby dojść, to światła nie są potrzebne. Oczywiście, dla
    uproszczenia systemu, nie podejmuje on decyzji, w którym momencie jest
    potrzebny, a w którym nie; taką decyzję powinien móc podjąć sam
    zainteresowany, a czujni i mądrzy policjanci powinni weryfikować, czy
    nie dochodzi do sytuacji, w których poprzez złe decyzje obywatele nie
    stwarzają zagrożenia i w uzasadnionych (!) przypadkach karać.

    Jakie by to było piękne, prawda?

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!