  • 31. Data: 2010-06-27 23:47:15
    Temat: Re: Utrata prawa jazdy na zawsze
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010 21:45:53 +0200, DoQ wrote:
    >Czyli w ktorym miejscu nie jest?

    Mozemy sie dlugo klocic czy jest wielka sztuka tak sie pomylic w
    ograniczeniu, czy wszyscy tak jezdza :-)

    >Czy polskie Gestapo zawiesi ci PJ na miesiac za przekroczenie predkosci
    >o 31km/h?

    A pamietasz przypadek subaraka w Walbrzychu ? :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-06-28 00:13:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-06-27, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Pod warunkiem ze pojedziesz stale i rowno 50.

    W zdecydowanej większości pojadę 90-100 zgodnie z przepisami.

    > Mysle jednak ze przecietnie to bym sie w 5-6h wyrobil jadac
    > przepisowo. Calkiem niezla jest ta trasa.

    Dokładnie tak.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 33. Data: 2010-06-28 00:59:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > Mozemy sie dlugo klocic czy jest wielka sztuka tak sie pomylic w
    > ograniczeniu, czy wszyscy tak jezdza :-)

    Wszyscy tak jeżdżą bo nikomu nic nie robią ;-)

    > A pamietasz przypadek subaraka w Walbrzychu ? :-)

    Tam goscie wykonali szereg poważnych wykroczeń i jechali "troszkę"
    więcej niz 80/50:)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 34. Data: 2010-06-28 01:40:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > Rowerem, pociągiem, autobusem, samochodem... Co w związku z tym?

    Masz taki, a nie inny punkt odniesienia.

  • 35. Data: 2010-06-28 13:28:58
    Od: Krzysztof <o...@o...pl>

    > IMO u nas pod tym względem nie chodzi o bezpieczeństwo ale tylko
    > i wyłącznie o kase.

    Pomylka. Chodzi o przestrzeganie przepisow.

    > Na ostatnim szkoleniu w WORD (tym takim na -6 punktów) w WORD
    > w Poznaniu pan policjant z prewencji mówił, ze planują zrobić
    > coś takiego, że po przekroczeniu 25 punktów kierujący zostaje
    > skierowany na obowiązkowe i bezpłatne szkolenie do WORD.
    > I po takim szkoleniu punkty się zerują. Ale jeśli w ciągu
    > następnych 5 lat przekroczy 25 punktów, to zatrzymują uprawnienia
    > dożywotnio. Jeśli ktoś robi więcej niż 50000 km rocznie to IMO
    > bardzo trudno jest nie złapać tych 5 punktów w ciągu roku.

    Trudno uwierzyc.Ktos tak glupi ze nie potrafi zrozumiec dlaczego dostaje
    punkty karne jednak byl w stanie pojac jak otworzyc drzwi samochodu i
    zdac na prawo jazdy. To przeciez takie proste:wystarczy przestrzegac
    przepisy i nie bedzie zadnych punktow karnych.

> [...]
    > nagle patrze i co widze: zwykła suszarka policyjna Iskra-1 do tego
    > jakaś zwykła kamera powiązane sznurkami sobie wisi. Obok straż wiejska.
    > No to podjechałem i pytam czy się załapałem. Załapałem się, na 75 km/h.
    > W tym miejscu na drodze obowiązuje ograniczenie do 50 km/h/. No trudno.
    > W środku laptop dell (na oko taki sprzed 4 lat) i jakaś soft.
    > Rozmawiałem ze strażnikiem wiejskim jakieś 10 minut i przez ten czas
    > prawie każde auto się załapywało. Straznik wiejski z satysfakcją
    > stwierdził, ze jutro to wszystko będzie wysłane. I ktoś mi powie, ze

    Miejmy nadzieje ze wkrotce kazda wiocha zafunduje sobie obojetnie jak
    starego laptopa i suszarke i bedzie egzekwowac przepisy zelazna reka.
    Maniaki ktore mysla ze oni wiedza lepiej, albo zmuszeni beda reszte
    zycia chodzic piechota,albo w koncu zrozumia, ze jak postawiono znak
    50km/godz to nalezy jechac 50. Przekraczanie nakazanej predkosci o 50%
    to skrajny idiotyzm, a idiotow nalezy izolowac od spoleczenstwa.

  • 36. Data: 2010-06-28 15:41:18
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    megrims pisze:
    (...)
    > Zgodnie z przepisami z WRC do DC jedzie się 13 godzin.
    > I to informacja, którą podają policjanci z prewencji.
    > Rozumiem, że Ty właśnie tyle czasu jeździsz? No jakoś
    > nie do końca w to wierzę.

    Tak, tak - co za kretynizmy. Jeszcze trochę, a ta legenda
    stanie się rzeczywistością...

  • 37. Data: 2010-06-28 16:24:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Tak, tak - co za kretynizmy. Jeszcze trochę, a ta legenda
    > stanie się rzeczywistością...

    Co nie?:)
    345km/13h= ~26km/h - to chyba rowerem:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 38. Data: 2010-06-28 19:49:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-27 18:39, DoQ pisze:

    > No widzisz, my tej infrastruktury nie mamy - niejako pomogli nam Niemcy
    > "przekopujac nam działkę". Jednakze to ze jej nie mamy, nie znaczy ze
    > mozna przeleciec z predkoscia dozwolona na niemieckiej autostradzie
    > przez wioske gdzie masz 3x pasy, 4 skrzyzowania a poboczem ida dzieciaki
    > ze szkoly.

    Oczywiście. Zgadzam się z tym całkowicie.

  • 39. Data: 2010-06-28 19:51:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-28 13:28, Krzysztof pisze:

> [...]
    > 50km/godz to nalezy jechac 50. Przekraczanie nakazanej predkosci o 50%
    > to skrajny idiotyzm, a idiotow nalezy izolowac od spoleczenstwa.
    Tak jest. Zgadzam się z tym bezwzględnie.

  • 40. Data: 2010-06-28 20:04:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jun 2010 05:28:58 -0600, osobnik zwany Krzysztof
    wystukał:

> [...]
    > 50km/godz to nalezy jechac 50. Przekraczanie nakazanej predkosci o 50%
    > to skrajny idiotyzm, a idiotow nalezy izolowac od spoleczenstwa.

    jeśli masz na myśli idiotów stawiających ograniczenia to się zgadzam.
    To co napisałeś powyżej jest klasycznym przykładem działania straży
    wiejskich w celu wymuszenia haraczy zwanych mandatami. I nie ma to nic
    wspólnego z bezpieczeństwem. Służy jedynie podreperowaniu kasy gminnej.
    I właśnie przez takich idiotów większość olewa ograniczenia gdzyż 99% z
    nich nie ma nic wspólnego z bezpieczeństwem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?