-
11. Data: 2011-05-15 22:56:17
Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
W dniu 2011-05-15 17:24, 085 pisze:
[cut]
Audi Allroad C5 2.5 V6 TDI (może za słabe?), 4.2 V8 (sporo spali) lub
2.7T V6. Silniki jak widać do wyboru do koloru, o ile mi wiadomo
prześwit regulowany, wyciąga dobrze, na trasie po obniżeniu zawiasu -
miód malina.
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
12. Data: 2011-05-16 08:32:02
Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
> Mam taka prace, ze wykonuje rozne zlecenia dla rolnictwa i lesnictwa -
> sprowadza sie to do tego, ze musze przejechac np. 300 kilometrow po
> szosach, a potem 30 po drogach, na ktorych jazda osobowka jest conajmniej
> karkolomna. I nie jestem mieszczuchem ktorego przeraza zjazd z numerowanej
> drogi, a jazda przez kaluze na polnej drodze to nie jest dla mnie offroad
> :) Woze w samochodzie lifta i tirfora i niestety mi sie przydaja -
> wolalbym jednak wyjezdzac o wlasnych silach.
poszukaj Jeepa Cheroki z dużym silnikiem 5,7 (spali ci to na trasie 17
litrów LPG),
gazuje się pieknie (z przyczepą 2 t. pali 25 LPG przy prędkości 100-110),
szukaj z mostami DANA 44,
i blokadą, albo bez - też da sobie radę. Na trasie komfortowy, pociągnie
wszystko, jak kupisz sobie BGF AT-ki
- wyjedziesz prawie z każdego błota, nie jest drogi..
polecam
gr
-
13. Data: 2011-05-16 09:01:28
Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 16 May 2011 08:32:02 +0200, GR napisał(a):
> poszukaj Jeepa Cheroki z dużym silnikiem 5,7 (spali ci to na trasie 17
> litrów LPG),
> gazuje się pieknie (z przyczepą 2 t. pali 25 LPG przy prędkości 100-110),
> szukaj z mostami DANA 44,
> i blokadą, albo bez - też da sobie radę. Na trasie komfortowy, pociągnie
> wszystko, jak kupisz sobie BGF AT-ki
Jeszcze mu napisz, ile spali na AT-kach :)
--
Maciek
-
14. Data: 2011-05-16 09:19:35
Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
>> poszukaj Jeepa Cheroki z dużym silnikiem 5,7 (spali ci to na trasie 17
>> litrów LPG),
>> gazuje się pieknie (z przyczepą 2 t. pali 25 LPG przy prędkości 100-110),
>> szukaj z mostami DANA 44,
>> i blokadą, albo bez - też da sobie radę. Na trasie komfortowy, pociągnie
>> wszystko, jak kupisz sobie BGF AT-ki
>
> Jeszcze mu napisz, ile spali na AT-kach :)
Na trasie dokładnie tyle... a w błocie to wiadomo.... tyle ile w zbiorniku..
pozdr.
Gr
-
15. Data: 2011-05-16 09:35:40
Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 16 May 2011 09:19:35 +0200, GR napisał(a):
> Na trasie dokładnie tyle... a w błocie to wiadomo.... tyle ile w zbiorniku..
> pozdr.
No, to ostatnie to na pewno.
A powiedz, silnik 5.7 byl wkladany do zwyklych Cherokee, czy tylko do
Grandow?
Bo powszechna opinia jest taka, ze Grandy w teren sie nie nadaja.
Zastrzegam, ze nie jezdzilem.
--
Maciek
-
16. Data: 2011-05-16 09:49:51
Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
>
>> Na trasie dokładnie tyle... a w błocie to wiadomo.... tyle ile w
>> zbiorniku..
>> pozdr.
>
> No, to ostatnie to na pewno.
> A powiedz, silnik 5.7 byl wkladany do zwyklych Cherokee, czy tylko do
> Grandow?
> Bo powszechna opinia jest taka, ze Grandy w teren sie nie nadaja.
> Zastrzegam, ze nie jezdzilem.
Jeździłe Grandem z tym silnikiem..., czy do małych też były montowane... nie
powiem..
Ale grand spokojnie daje sobie radę w terenie, jeśli on sobie w "twoim
terenie" nie da rady...,
to zostaje tylko krótki Patrol i to najlepiej podniesiony z blokadą tyłu, na
MT-kach 33``, ale to już
do normalnej jazdy się nie nadaje....,
Jeśli masz jakąs większą kasę to poszukaj ewentualnie Toyoty HDJ80, 4,2 TD
lub TDI, spalanie na trasie rzędy 12-14 litów,
komfort limuzyny, i jak trafisz dobry egzemplarz to sprawniejsze w terenie
niż Parch....
Albo jeśli teren rozsądny to poszukaj ISUZU TROPER 3,3 benzyna (sprzedawane
też jako opel) z gazem,
tylko części droższe trochę niż w cherokim.
pozdr.
gr
-
17. Data: 2011-05-16 11:04:02
Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Od: komar <k...@1...cc>
W dniu 2011-05-15 17:24, 085 pisze:
> Potrzeba auta, ktore umozliwi w miare komfortowe pokonanie kilkuset kilometrow,
bedzie
> pakowne - a co gorsza, bedzie mialo dosc wysoki przeswit i najlepiej naped na obie
osie, o
> reduktorze nie wspominajac.
>
> Mam taka prace, ze wykonuje rozne zlecenia dla rolnictwa i lesnictwa - sprowadza
sie to do
> tego, ze musze przejechac np. 300 kilometrow po szosach, a potem 30 po drogach, na
ktorych
> jazda osobowka jest conajmniej karkolomna. I nie jestem mieszczuchem ktorego
przeraza
> zjazd z numerowanej drogi, a jazda przez kaluze na polnej drodze to nie jest dla
mnie
> offroad :) Woze w samochodzie lifta i tirfora i niestety mi sie przydaja - wolalbym
jednak
> wyjezdzac o wlasnych silach.
>
> Z gory dziekuje za polecenie vitary i freelandera, passata i octavii - blisko, ale
to
> jednak nie to. Przyczepka wazy 500 kg, wiec nie ma potrzeby, zeby ciagnal ja patrol
GR
> albo ktoras z wiekszych terenowek. Spalanie by mnie zabilo.
>
> Nie chcialbym wydac na samochod wiecej niz kilkanascie kPLN - czy cos oprocz
forestera
> jest warte brania pod uwage ? XC70 jest poki co dla mnie za drogi :]
>
> A co Wy na temat sadzicie ? Czy jest tu ktos, kto ma potrzeby podobne do moich -
jesli
> tak, to czym je zaspokaja ? ;)
>
> p, zul
a może Isuzu Rodeo 3.2 v6 + LPG ew. jego europejski klon Opel Frontera? jakieś to
właściwości terenowe ma, na pewno lepsze niż osobówka 2WD :) jedynie napęd 4x4 trzeba
zapinać jeszcze przed zakopaniem się, chyba, że sprzęgiełka przy przednich kołach
wymienione są na manualne.
-
18. Data: 2011-05-16 11:23:50
Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Od: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
> a może Isuzu Rodeo 3.2 v6 + LPG ew. jego europejski klon Opel Frontera?
> jakieś to
> właściwości terenowe ma, na pewno lepsze niż osobówka 2WD :) jedynie napęd
> 4x4 trzeba zapinać jeszcze przed zakopaniem się, chyba, że sprzęgiełka
> przy przednich kołach wymienione są na manualne.
Ale trzeba uważać na tylne mosty.. są bardzo delikatne i łatwo je
zakatować....
Zakopany samochód z przyczepą 500-800 kg, to wcale nie tak łatwo wyrwać z
błota,
a szególnie jak się zaklei...
pozdr.
gr
-
19. Data: 2011-05-16 11:49:32
Temat: Re: Uterenowione kombi do ciagania przyczepki...
Od: komar <k...@1...cc>
W dniu 2011-05-16 11:23, GR pisze:
>> a mo?e Isuzu Rodeo 3.2 v6 + LPG ew. jego europejski klon Opel Frontera?
>> jakie? to
>> w?a?ciwo?ci terenowe ma, na pewno lepsze ni? osob?wka 2WD :) jedynie nap?d
>> 4x4 trzeba zapina? jeszcze przed zakopaniem si?, chyba, ?e sprz?gie?ka
>> przy przednich ko?ach wymienione s? na manualne.
>
> Ale trzeba uwa?a? na tylne mosty.. s? bardzo delikatne i ?atwo je
> zakatowa?....
> Zakopany samoch?d z przyczep? 500-800 kg, to wcale nie tak ?atwo wyrwa? z
> b?ota,
> a szeg?lnie jak si? zaklei...
> pozdr.
> gr
zaklejony to i bez przyczepy nie łatwo wyrwać :)