  • Data: 2011-11-17 13:15:24
    Temat: Re: Uszkodzony czujnik czy termostat?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maniek" <

    >Czyli jak termostat ma temperaturę otwarcia np.86st.to do tego momentu
    >teoretycznie dolny wąż powinien być zimny a jeżeli dolny wąż wcześniej
    >robi się ciepły to może sugerować wadliwy termostat?
    >Dobrze to rozumuje?

    Zazwyczaj jest tak, że do chwili otwarcia czyli np. 86 st. to nawet
    górny wąż powinien być zimny (prawdopodobnie jest pierwszym elementem za
    termostatem)
    nie sugeruj się dolnym wężem (no chyba, że w VW jest inaczej) bo u mnie
    było tak, że dolny był zimny a termostat "puszczał" płyn w duży obieg
    ale zanim płyn dotarł do dolnego węża to już się wychłodził.