  • 11. Data: 2010-08-14 16:49:18
    Temat: Re: Uszkodzony Pen
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    > Na komp. Niech chłopaki udowodnią że gniazdo działa i nie psuje penów.

    Ano. Jesli np. jest odwrotnie podlaczone zasilanie, to sadze, ze mozna
    smialo z nimi walczyc - tylko przed oddaniem im kompa "do sprawdzenia"
    nalezy samemu przeprowadzic stosowne testy, a najlepiej znalezc swiadkow, ze
    faktycznie cos jest nie tak (sklep moze zamienic kable i powiedziec, ze
    wszystko od poczatku bylo OK). Wowczas mozna smialo domagac sie
    rekompensaty.

    --
    KILu

  • 12. Data: 2010-08-14 16:51:33
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze faktycznie cos jest nie tak (sklep moze zamienic kable i powiedziec, ze
    > wszystko od poczatku bylo OK). Wowczas mozna smialo domagac sie

    Taa, a klient też może zamienić kable i powiedzieć że od początku nie było
    OK :)

  • 13. Data: 2010-08-14 17:05:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Taa, a klient też może zamienić kable i powiedzieć że od początku nie było OK
    > :)

    Niech sprzęt sprawdzą przy nim (na pewno w sklepie znajdą jakiś pen). Gdy
    uszkodzi 2 pamięć niech żąda potwierdzenia na piśmie + zwrot kosztów za stary
    pen.

  • 14. Data: 2010-08-14 17:12:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    >
    > Niech sprzęt sprawdzą przy nim (na pewno w sklepie znajdą jakiś pen). Gdy
    > uszkodzi 2 pamięć niech żąda potwierdzenia na piśmie + zwrot kosztów za

    Włącz logike :)

  • 15. Data: 2010-08-14 17:37:36
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "AW" napisał:

    > Po podłaczeniu pendriva do przedniego panela , uszkodził sie pen
    > i teraz słuzy tylko jako lampka :) Świeci dioda i nic więcej.

    Czy ta dioda świeci, gdy pendrive jest podłączony do tego gniazda, w którym
    uległ uszkodzeniu? Jeśli tak, to by oznaczało iż zasilanie jest jest w tym
    gniazdku podłączone prawidłowo i pendrive zszedł był z innych przyczyn.

    JoteR

  • 16. Data: 2010-08-14 17:56:27
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-08-14 19:37, JoteR pisze:

> [...]
    > którym uległ uszkodzeniu? Jeśli tak, to by oznaczało iż zasilanie jest
    > jest w tym gniazdku podłączone prawidłowo i pendrive zszedł był z innych

    Dioda świeci w każdym innym USB w tym o którym piszę jest ciemno.

  • 17. Data: 2010-08-14 17:59:58
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-08-14 18:13, Santana pisze:

    > Opisz zestaw dokładnie :) Zakładam że nie wcisnąłeś pena odwrotnie ;)
    próbowałeś kiedyś wcisnąć pena odwrotnie ?

    Intel dual core e5400
    gigabyte ga-ep43t-ud3l
    kingston 2*2GB
    samsung 500 GB
    liteon nagrywarka dvd
    modecom harrt black
    gt240 vga pcx
    win 7
    klawiattura

  • 18. Data: 2010-08-14 18:05:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Włącz logike :)

    not found. ;)

  • 19. Data: 2010-08-14 18:48:21
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik AW napisał:

    > próbowałeś kiedyś wcisnąć pena odwrotnie ?

    95% złączy (z wyjątkiem przemysłowych) DA SIĘ podłączyć odwrotnie....
    kwestia użytej siły... :)

    (a co ludzie potrafią to kiedyś w serwisie RTV się nasłuchałem)...

    W.P.

    <ciach>

  • 20. Data: 2010-08-14 19:40:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 20:48:21 +0200, W.P. napisał(a):

    > 95% złączy (z wyjątkiem przemysłowych) DA SIĘ podłączyć odwrotnie....
    > kwestia użytej siły... :)
    >
    > (a co ludzie potrafią to kiedyś w serwisie RTV się nasłuchałem)...

    Mnie moja eks kiedyś w ciężkie zdumienie wprowadziła, jak zobaczyłem, że
    molexa do dysku była w stanie podpiąć obróconego o 180°. Więc tu nawet
    serwisantem nie trzeba być. ;D

    [ Life is simple, when you make choices and you don't look back. ]
    [ (znalezione w sieci) ]