  • 1. Data: 2010-08-14 15:46:21
    Temat: Uszkodzony Pen
    Od: AW <a...@w...pl>

    Witam.
    Kupiłem ostatnio zestaw komp. w jednej ze znanych krakowskich firm
    komputerowych.
    Po podłaczeniu pendriva do przedniego panela , uszkodził sie pen i teraz
    słuzy tylko jako lampka :) Świeci dioda i nic więcej.
    Czy jest szansa domagać się od sprzedawcy zwrotu kasy za pena ?
    To jest Ocz ATV wię troche mi na nim zależy.
    Pomijam pliki które straciłem chociaż niektóre z nich były dla mnie cenne.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-14 15:52:29
    Temat: Re: Uszkodzony Pen
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "AW" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To jest Ocz ATV wię troche mi na nim zależy.
    > Pomijam pliki które straciłem chociaż niektóre z nich były dla mnie cenne.

    A co odpowiedzieli w "jednej ze znanych krakowskich firm komputerowych" ?

  • 3. Data: 2010-08-14 15:57:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AW" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > To jest Ocz ATV wię troche mi na nim zależy.
    > Pomijam pliki które straciłem chociaż niektóre z nich były dla mnie cenne.

    Od czego masz gwarancję?

  • 4. Data: 2010-08-14 15:58:06
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-08-14 17:52, Santana pisze:

    > A co odpowiedzieli w "jednej ze znanych krakowskich firm komputerowych" ?
    Jeszcze nic bo już dziś jest nieczynne .
    Będę dzwonił w poniedziałek.
    dziś odebrałem zestaw i chciałem kilka swoich programów zainstalować .
    Niestety nie udało się

  • 5. Data: 2010-08-14 16:00:09
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-08-14 17:57, qwerty pisze:

    > Od czego masz gwarancję?

    Na pendriva ?

  • 6. Data: 2010-08-14 16:03:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Jeszcze nic bo już dziś jest nieczynne .
    > Będę dzwonił w poniedziałek.

    Napisz jak odpowiedzą. Mam nadzieje że to nie "bit"

    > dziś odebrałem zestaw i chciałem kilka swoich programów zainstalować .
    > Niestety nie udało się

    Opisz jaki zestaw zamówiłeś? Jakie masz swoje programy? Sam je napisałeś jak
    rozumiem.

  • 7. Data: 2010-08-14 16:09:01
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-08-14 18:03, Santana pisze:

    > Napisz jak odpowiedzą. Mam nadzieje że to nie "bit"

    Skąd wiesz ? :)

  • 8. Data: 2010-08-14 16:13:14
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > Skąd wiesz ? :)
    >
    > Nie napisałem ale kupiłem :)

    Opisz zestaw dokładnie :) Zakładam że nie wcisnąłeś pena odwrotnie ;)

  • 9. Data: 2010-08-14 16:18:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 14 Aug 2010 18:00:09 +0200, AW napisał(a):

> [...]

    Na komp. Niech chłopaki udowodnią że gniazdo działa i nie psuje penów.
    --
    Jacek

  • 10. Data: 2010-08-14 16:42:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-08-14 18:18, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Na komp. Niech chłopaki udowodnią że gniazdo działa i nie psuje penów.

    To tak nie działa.
    Jeśli firma nie uzna jego roszczenia (a pewnie nie uzna) to
    on musi udowodnić że winnym zniszczenia pena był ich komputer.
    Życzę powodzenia w walce o gówno warte około stu zł.