  • Data: 2010-11-06 04:25:46
    Temat: Re: Uszkodzone moto z US?
    Od: AlF <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z fabryki wrote:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "James"
    > Hmmm.... no ciekawe. W zeszlym roku przywiozlem dwa DeLoreany z salvage
    > title i jeden z certificate of destruction. Bez najmniejszego problemu
    > zostaly odprawione w urzedzie celnym w Warszawie. W tej chwili sa w trakcie
    > renowacji.
    >
    > Pokaz polskie DR - a jak jeszcze nie masz to zebys sie nie zdziwil...
    >
    > ***Dodatkowo byl jeszcze Nissan z salvage title, ktory takze zostal
    > odprawiony bez zadnych problemow. Normalny przeglad po naprawie i normalna
    > rejestracja.

> [...]

    Prawo w USA sie roznie nieco od stanu do stanu. np w AZ mimo ze sie ma
    Salvage Title mozna pojad poddac inspekcji i jesli przejdzie to ponownie
    zarejestrowac.

    W przypadku motocykli nawet bardzo drobne uszkodzenia kwalifikuja pojazd
    do slvage title 1) ubezpieczalnie nie chca ryzykowac 2) nawet niewielkie
    naprawy oficjalnie zrobione sa bardzo drogie.

    Ja na przyklad mam GSXR 600 z salvage title w super stanie ktory z
    powodzieniem uzytkuje w niepubliczny sposob.

    Alf