eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-11 22:18:30
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Trzeba było skorzystać z Panoramy Firm.

    A gdzie to jest na drodze w szczerym polu ?

    > No te państwowe służby?

    Czemu nie, nie zadbali od drogę, pisałem już. Że ja czy ktoś inny sobie
    cośtam sami potrafimy zorganizować to nie znaczy, że nie powinien tego ktoś
    zobowiązany do utrzymania drogi robić. Akurat ze 112 związku nie ma, ale z
    tym, że państwowe, dokładniej miejskie. Tak wyjaśniam bo widzę, że ludzie
    nie bardzo kumają o czym mowa.