  • 1. Data: 2011-07-22 21:19:04
    Temat: Re: Uszczelki firmy Namura
    Od: kobra_1 <admin@_NOSPAM_motoone.pl>

    moonrakernapisal
    Witam
    montuję tłoki uszczelki i korby Namury od 2008 roku zarówno do quadów jak
    i motocykli i nigdy nie miałem żadnych problemów (może raz ale za ciasno
    był zrobiony szlif do XT-eka)
    a kupuję bo facet ma świetne ceny a dla mnie dla warsztatu dostaje jeszcze
    upust

  • 2. Data: 2011-07-22 22:21:30
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    kobra_1 pisze:
    > Witam
    > montuję tłoki uszczelki i korby Namury od 2008 roku zarówno do quadów

    czyli mniej wiecej od czasu jak moonraker zadał to pytanie. Cieszymy
    sie, że tak długo i dokładnie przetestowałeś te wyroby zanim dałes
    odpowiedź.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-07-22 22:23:49
    Od: Piotr <z...@g...com>

    W dniu 2011-07-23 00:21, Arni pisze:
    > czyli mniej wiecej od czasu jak moonraker zadał to pytanie. Cieszymy
    > sie, że tak długo i dokładnie przetestowałeś te wyroby zanim dałes
    > odpowiedź.

    to sie nazywa wyczucie czasu i solidnosc opinii ;)