    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uszczelka? Uszczelka pod głowicą?
    Date: Mon, 05 Apr 2010 22:10:21 +0200

    xs pisze:

    > Ja tez startuje w Szczecinie (w koncu tutaj mieszkam :) ) ale niestety jako
    > pilot w Swifcie GTi. Moj rajdowy Colt bedzie mial swapa zaraz po swietach i
    > budzet jest mocno napiety, bo jeszcze trzeba opony kupic, a Magnolia to koszt
    > okolo 400 zł z paliwem :/

    No dla mnie taki wyjazd to się robi niestety ponad 1000zł plus dwa dni
    urlopu, nie licząc eksploatacji rajdówki.

    Szkoda że to aż dwa dni, bo miało być 20 odcinków - no to jeszcze niech
    będą dwa dni. Ale teraz już zostało 17, historia pokazuje że rzadko
    udaje się rozegrać wszystkie. IMO dałoby się to upchnąć jednego dnia,
    zwłaszcza że rajdowy dzień planują zaczynać o 6 rano.

    Wolałbym zapoznanie w piątek, start nawet niech będzie o 7, pętlę
    Szczecin-Chojna-Szczecin i w jeden dzień by się z tym dało uwinąć.

    > Jak Ciebie rozpoznac na Magno ? Ja bede w czerwonym
    > cywilnym Swifcie GTi na blachach ZCH.

    Ja czerwono-białe Cinquecento z nazwiskiem na tylnych bocznych szybach.