  • 11. Data: 2012-01-04 19:38:00
    Temat: Re: Usterka czujników cofania [Crosspost p.m.s. i p.r.w.]
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    jerzu napisał(a):
    > O ja cie... Do mnie cały komplet kosztuje 700 netto. A podobno części
    > do renówek drogie :)
    > Co to za auto?
    Omega 2.5 DTI 2003
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2012-01-04 19:45:39
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    neoniusz napisał(a):
    > Skoro gosc ci wjechal w tyl to jakies pieniadze z ubezpieczenia
    > dostales, nie?
    Ponad trzy klocki przytuliłem. Policzyli 150,- za czujnik. Kwota uczciwa wiec nie
    drążyłem w tedy
    kosztów czujnika.

    Stłuczka była zeszłej zimy a zderzak robiłem po kilku miesiącach bo mało było widać
    uszkodzenia i
    pomyślałem że jeszcze może ktoś w nim zaparkuje.
    No, a z tym piszczącym czujnikiem jeździłem do tej pory bo nie mogłem zebrać sie za
    ściągnięcie
    zderzaka.
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2012-01-04 23:27:48
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    walnij sobie auto szukaczke na allegro po tych danych, czekaj az sie pojawia
    takie czujniki i heja...

    Codziennie dostaniesz maila czy cos znaleziono, albo dodaj do ulubionych url z
    szukaniem na allegro po tej frazie, pamietaj by czesto przeszukiwac tak allegro
    i tyle. Kupisz za ulamek ceny z ASO ;)

  • 14. Data: 2012-01-04 23:37:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Papkin napisał(a):
> [...]
    > url z szukaniem na allegro po tej frazie, pamietaj by czesto
    > przeszukiwac tak allegro i tyle. Kupisz za ulamek ceny z ASO ;)
    Już wspomniałem wcześniej że trafiłem fartem jedną sztukę za 10% ceny ASO z
    identycznym numerem jak
    mój i czekam na paczkę. Potem okazało sie że ta osoba ma dwie sztuki, więc wysyła mi
    dwie. Mam
    nadzieje że sprawne :)

    Ale na przyszłość chyba zatrudnię auto szukaczkę :)
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2012-01-07 11:06:58
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com>

    On Jan 4, 6:40 pm, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > O ja cie... Do mnie cały komplet kosztuje 700 netto. A podobno części
    > do renówek drogie :)
    > Co to za auto?
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  x...@i...plhttp://jerzu.waw.plGG:129280
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

    Centralki parktronica są tak 'pomyślane' by działały tylko z jednym
    typem czujnika :(
    Sensory są bardzo wrażliwe na uszkodzenia mechaniczne - jeśli ktoś Ci
    je wpasował samochodem do środka to na 99% będą uszkodzone.

    A może na pms'ie jest grupowicz-elektronik-zapaleniec, który prowadził
    jakieś poważniejsze badania parktroników i zna sposób by dopasować
    aftermarkety do centralek fabrycznych ? Chętnie bym się dowiedział
    ponieważ mam uszkodzonych kilka czujników a każdy z nich to drobne...
    1200PLN :(..

    Pozdrawiam,
    Mariusz
    LS430

  • 16. Data: 2012-01-07 12:22:05
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2012-01-04 23:37, Krzysztof 45 pisze:

> [...]
    > że ta osoba ma dwie sztuki, więc wysyła mi dwie. Mam nadzieje że sprawne :)
    >
    > Ale na przyszłość chyba zatrudnię auto szukaczkę :)

    Gdzie się znajduje autoszukaczka?

  • 17. Data: 2012-01-07 15:03:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    s2k napisał(a):
    > Gdzie się znajduje autoszukaczka?
    Moje zakupy/Ulubione
    Tam znajdziesz szczegóły
    --
    Krzysiek

  • 18. Data: 2012-01-07 15:20:58
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mariusz_Maniek napisał(a):
    > Sensory są bardzo wrażliwe na uszkodzenia mechaniczne - jeśli ktoś Ci je wpasował
    samochodem do
    > środka to na 99% będą uszkodzone.
    Posiadam echosondę Lowrance Mark-5X Pro i czujnik dostał co najmniej dwa razy kopa od
    śruby silnika
    i nic mu sie nie stało. Więc dziwię się temu ze te tak są wrażliwe, zwłaszcza że
    umieszczone są w
    plastiku gdzie jest przestrzeń ugięcia, a puknięcie nie było takie mocne.
    > ...] i zna sposób by dopasować aftermarkety do centralek fabrycznych ?
    Dopasowanie elektronicznie czujnika to raz, a dwa wizualnie.
    Więc lepiej poświęcić czas i znaleźć oryginał.
    --
    Krzysiek