  • Data: 2012-01-07 11:06:58
    Temat: Re: Usterka czujników cofania [Crosspost p.m.s. i p.r.w.]
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 4, 6:40 pm, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > O ja cie... Do mnie cały komplet kosztuje 700 netto. A podobno części
    > do renówek drogie :)
    > Co to za auto?
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  x...@i...plhttp://jerzu.waw.plGG:129280
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

    Centralki parktronica są tak 'pomyślane' by działały tylko z jednym
    typem czujnika :(
    Sensory są bardzo wrażliwe na uszkodzenia mechaniczne - jeśli ktoś Ci
    je wpasował samochodem do środka to na 99% będą uszkodzone.

    A może na pms'ie jest grupowicz-elektronik-zapaleniec, który prowadził
    jakieś poważniejsze badania parktroników i zna sposób by dopasować
    aftermarkety do centralek fabrycznych ? Chętnie bym się dowiedział
    ponieważ mam uszkodzonych kilka czujników a każdy z nich to drobne...
    1200PLN :(..

    Pozdrawiam,
    Mariusz
    LS430