  • 1. Data: 2006-08-25 10:22:49
    Temat: Ustalić dane prze IP
    Od: mimoza30 <m...@a...news.tpi.pl>

    Witam!!! dzisiaj sie zalogowalam! nie za dobry ze mnie informatyk wiec
    prosze o pomoc!!! na pewnym forum ( strona mojej miejscowości ) na
    ktorym nie bylam anonimowa ktoś dość ostro i poważnie rzucał w moja
    stronę obelgami i dość ostro mnie tam oczerniał!!! Ustaliłam jego IP
    83.25.74.245 i chcialabym wiedziec i poznać jego dane przez to IP, czy
    to w ogóle możliwe? wiem ze korzysta z neostrady...

    --
    mimoza30
    mimoza30's Profile: http://forum.ocm.pl/member.php?userid=2529

  • 2. Data: 2006-08-25 11:08:25
    Temat: Re: Ustalić dane prze IP
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:pan.2006.08.25.12.41.52.761617@localhost.pl
    niejaki(a): Andrzej z adresu a...@l...pl napisał(a):

    > Tak, jest to możliwe. Powinna się tym zająć Policja.

    duze prawdopodobienstwo ze z gdanska
    --
    L.G.

  • 3. Data: 2006-08-25 12:32:32
    Od: "ttt" <t...@n...wp.pl>

    > Tak, jest to możliwe. Powinna się tym zająć Policja.
    >

    > Andrzej.

    To zalezy, jakiego to byly obelgi. Bo nie zawsze sie tym zajmie policja.
    Chociaz ostatnia sprawa bezdomnego vs. nasz ukochany prezydent sklania ku
    wnioskom, ze policja zajmuje sie juz byle piedolami.

    Poza tym musisz miec dowod. Masz gdzies zapisana ta rozmowe?

    BTW. Pamietam sprawe z przed kilku lat. Facet na listach dyskusyjnych
    obrazal Zydow i to nie bylo takie sobie obrazanie. Facet myslal, ze przez
    Internet bedzie nieuchwytny i ze jest calkowicie anonimowy. Koniec koncow -
    sprawa skonczyla sie w sadzie i gosc juz potem byl taki pokorniutki, ze az
    hej.

  • 4. Data: 2006-08-25 12:41:52
    Od: Andrzej <a...@l...pl>

  • 5. Data: 2006-08-25 13:19:41
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>

    ttt wrote:

> [...]
    > - sprawa skonczyla sie w sadzie i gosc juz potem byl taki pokorniutki, ze

    Ciekawe, kiedy dobiorą się do tych z pl.soc.polityka...

    --
    Subscribe news:pl.sci.neuronauki

  • 6. Data: 2006-08-25 13:27:17
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl>

    Awex wrote:

    > duze prawdopodobienstwo ze z gdanska

    Od pewnego czasu w neostradach są wykorzystywane wolne zakresy adresów nawet
    wtedy, gdy były przypisane do innych miast. Pzrzykładowo wiele adresów
    użytkowników z Bydgoszczy jest zarejestrowanych we whois jako Neostrada
    Lublin. Kiedyś po adresie IP "upewniłem się", że pewna osoba mieszka w
    Zamościu (Neostrada Lublin - pasowało). Dopiero potem dowiedziałem się, że
    w rzeczywistości ta osoba mieszkała w miejscowości Zamość k. Bydgoszczy.

    --
    Subscribe news:pl.sci.neuronauki

  • 7. Data: 2006-08-25 13:29:10
    Od: mimoza30 <m...@a...news.tpi.pl>

    nie chcialabym wciagac w to policji chcialbym jedynie wiedziec kto z
    bliskiego dosc otoczenia wypisuje o mnie takie rzeczy!!! Miescowość
    jest bardzo mala tu wszyscy wszystko wiedza i jak sie okazuje czasami
    wiecej od nas samych... A po co mam klaniac sie wrogom, a pewnie tak
    jest ze na ulicy sie wymieniamy usmiechami a wracamy do domu i piszemy
    bzdury!!!