  • 11. Data: 2010-09-27 20:25:56
    Temat: [OT] Re: Ustalenie adresu IP
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-09-27 18:51, Troskliwy Miś wrote:

    > Albo klasyczny i częsty błąd, wynikający z szybkiego skojarzenia z
    > "rządem", czy to znaczeniowo czy też ze względu na podobieństwo brzmienia.

    Po prostu brak słownika w programie pocztowym. Jak się jest dys*** to
    się korzysta z odpowiednich narzędzi a nie (cytując klasyka) "nap*la
    ortami jak g*em po polu".

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 12. Data: 2010-09-27 20:52:26
    Temat: Re: [OT] Re: Ustalenie adresu IP
    Od: Troskliwy Miś <k...@t...pl>

    On Mon, 27 Sep 2010 22:25:56 +0200, Paweł Piskorz wrote:

    > Po prostu brak słownika w programie pocztowym. Jak się jest dys*** to
    > się korzysta z odpowiednich narzędzi a nie (cytując klasyka) "nap*la
    > ortami jak g*em po polu".

    Nie mam zielonego pojęcia co ma dys*** do posiadania słownika w programie
    pocztowym. Nie sądzę by w ogóle istniała tu jakaś zależność.

    --
    Troskliwy Miś

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 13. Data: 2010-09-27 23:17:06
    Temat: Re: Ustalenie adresu IP (was: Ustalenie adresu IP)[OT]
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Troskliwy Miś" 8h3pfuu4w17a$....@4...net

    > Albo klasyczny i częsty błąd, wynikający z szybkiego skojarzenia z
    > "rządem", czy to znaczeniowo czy też ze względu na podobieństwo brzmienia.

    Czyli jednak inwalidztwo... :) Starałem się... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-09-27 23:23:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Paweł Piskorz" i7qukq$po1$...@i...gazeta.pl

    > Po prostu brak słownika w programie pocztowym. Jak się jest dys*** to się korzysta
    z odpowiednich narzędzi a nie (cytując klasyka)
    > "nap*la

    ...a nie lata do Poznania... ;)

    > ortami jak g*em po polu".

    Jeżeli siedemdziesiąt lat temu Sowiety mordowały elitę taką, jaka
    zasiadała za sterami wiadomego 101, to chyba nie żal takiej elity. :)

    Elity ,,zapierdalającej do Poznania'' i w chwili swojej śmierci
    wołającej ,,kurwa mać'', zamiast ,,mamo!'' -- może zresztą nie
    ma znaczącej różnicy pomiędzy tymi okrzykami, ale ja -- nie
    będąc poliglotą -- nie potrafię tego stwierdzić. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2010-09-28 14:13:59
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-09-27 22:52, Troskliwy Miś wrote:

    > Nie mam zielonego pojęcia co ma dys*** do posiadania słownika w programie
    > pocztowym. Nie sądzę by w ogóle istniała tu jakaś zależność.

    I pewnie nie ma też zależności między posiadaniem wady wzroku a
    noszeniem okularów? ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 16. Data: 2010-09-28 19:23:15
    Od: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>

    On Mon, 27 Sep 2010 18:51:46 +0200, Troskliwy Miś wrote:

> [...]
    > Sam takowe miewam, na poziomie znaczeniowym zdaje się nawet mieć pewien
    > sens - rząd rządzi ale i żąda, w końcu to rząd i żądać może.

    Temat świetny do dyskusji, nie? :>
    Błąd jest oczywiście po mojej stronie i wcale się nie usprawiedliwiam.
    Robienie błędów uważam wręcz za naganne i należy je piętnować, jednak
    wydaje mi się równocześnie, że nazywanie mnie z tego powodu "inwalidą
    umysłowym" jest raczej przesadne. Dlatego też zresztą zasugerowałem koledze
    bnowi, że to przesada jest.
    Uf...

    Zbyszek Malec

  • 17. Data: 2010-10-07 14:48:44
    Od: Troskliwy Miś <k...@t...pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 16:13:59 +0200, Paweł Piskorz wrote:

    > I pewnie nie ma też zależności między posiadaniem wady wzroku a
    > noszeniem okularów? ;)

    Naprawdę myślisz, że odsetek osób bez dysczegoś, które mają mimo wszystko
    zainstalowane słowniki i spellcheckery jest taki sam co odsetek osób bez
    wady wzroku, które noszą okulary korekcyjne? :-)

    --
    Troskliwy Miś

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 18. Data: 2010-10-07 17:31:56
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 16:48, Troskliwy Miś pisze:

    > Naprawdę myślisz, że odsetek osób bez dysczegoś, które mają mimo wszystko
    > zainstalowane słowniki i spellcheckery jest taki sam co odsetek osób bez
    > wady wzroku, które noszą okulary korekcyjne? :-)

    Hint: zasada Pareto.

    --
    Peter

  • 19. Data: 2010-10-07 21:18:49
    Od: Troskliwy Miś <k...@t...pl>

    On Thu, 07 Oct 2010 19:31:56 +0200, Peter May wrote:

    [...]

    > Hint: zasada Pareto.

    Bez zastosowania.

    --
    Troskliwy Miś

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 20. Data: 2010-10-09 11:45:01
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-10-07 16:48, Troskliwy Miś wrote:

    > Naprawdę myślisz, że odsetek osób bez dysczegoś

    Pisałem o ludziach z dysczymś, czytaj uważniej.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";