eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUrząd Skarbowy, a koszt oprogramowania sterującego maszyną › Re: Urząd Skarbowy, a koszt oprogramowania sterującego maszyną
  • Data: 2012-06-19 00:38:15
    Temat: Re: Urząd Skarbowy, a koszt oprogramowania sterującego maszyną
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-19 00:30, sundayman pisze:

    > Urzędnik WSZĘDZIE doszukuje się przekrętu. Właściwie, to każdy
    > przedsiębiorca wg. US jest oszustem, tylko większości nie można złapać.
    > Przecież państwo nie jest po to, żeby wspierać, tylko żeby doić.
    > Jak się nie chcesz dać wydoić (a kto chce) i nie daj Boże coś zrobisz ,
    > żeby się nie dać (nawet zgodnie z prawem) to jesteś złodziejem i bandytą.

    Ja przez te kilkanaście laty DG nie miałem jakichś traumatycznych
    przeżyć związanych z US. Jeśli byłem wzywany do US to raczej z powodu
    moich błędów w deklaracjach i urzędniczki raczej starały się mi pomóc w
    rozwiązaniu problemu.
    Już prędzej ZUS pamiętam jako wyjątkowo niekompetentną instytucję
    zatrudniającą chyba same kretynki.

    --
    pozdrawiam
    MD