  • 11. Data: 2017-03-18 08:43:29
    Temat: Re: Uprzywilejowani
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Co tam karetka, niebawem tak mają jeździć rowery ;-))

    -----
    > dla mnie mistrzostwem świata była karetka która jechała pod prąd na jezdni gdzie
    wszystkie pasy były w jednym kierunku

  • 12. Data: 2017-03-18 09:16:56
    Temat: Re: Uprzywilejowani. Znak drogowy.
    Od: "Jelko" <b...@n...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości

    > Skąd jako W-wiak mam wiedziec bywając w Poznaniu od wielkiego święta
    > (czytaj jakichś targów raz od wielkiego dzwonu), gdzie macie wymalowane
    > nagle jakieś strzałki na pasie, w który nieświadomie sie wpakowałem?

    Patrz na znaki drogowe pionowe.
    Zanim namalują coś na jezdni to wcześniej postawiony
    jest znak pionowy o pasach ruchu.

  • 13. Data: 2017-03-18 09:35:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.03.2017 o 09:16, Jelko pisze:

    > Patrz na znaki drogowe pionowe.
    > Zanim namalują coś na jezdni to wcześniej postawiony
    > jest znak pionowy o pasach ruchu.

    Prwadę mówiąc - łatwo się mówi. Też kiedyś marudziłem - pojeżdziłem i
    czasem naprawdę cięzko się przyzwyczaić do "lokalnego kolorytu" - nawet
    nie dlatego, że jakiś mocno niezrozumiały, a po prostu inny a
    przyzwyczajenia drugą naturą. Od tej pory jestem o wiele bardzej
    wyrozumiały dla ludzi na "zagranicznych blachach". Błądzić jest rzeczą
    ludzką - jeśli te błędy kończą się tylko na tym, że ktoś pojechał nie z
    tego pasa, bo pierwszy raz w mieście to sie tylko cieszyć i... wpuścić.
    Gorzej jak tramwaju nie zauważy, bo u nich nie ma;)

    Shrek

  • 14. Data: 2017-03-18 11:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > Co tam karetka, niebawem tak mają jeździć rowery ;-))

    Niebawem? Kontrapasy to przeciez znany i czesto stosowany wynalazek. nie ma
    w nim zresztą nic złego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 15. Data: 2017-03-18 14:14:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-18 o 08:40, ąćęłńóśźż pisze:
    > Skąd jako W-wiak mam wiedziec bywając w Poznaniu od wielkiego święta (czytaj
    jakichś targów raz od wielkiego dzwonu), gdzie macie wymalowane nagle jakieś strzałki
    na pasie, w który nieświadomie sie wpakowałem?

    Noo, znany myk cwaniaków z Wawki. Jedzie równolegle pasem "na wprost" i
    tylko czeka żeby się wjebać na lewy, blokując tych co jadą za nim.

    --
    LordBluzg(R)

  • 16. Data: 2017-03-18 16:04:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.03.2017 o 14:14, LordBluzg(R) pisze:

    > Noo, znany myk cwaniaków z Wawki. Jedzie równolegle pasem "na wprost" i
    > tylko czeka żeby się wjebać na lewy, blokując tych co jadą za nim.

    Jasne - specjalnie jadą do was, żeby was powkurwiać. U nas w Wawce jak
    jakiś zamiejscowy chce zmienić pas w ostatniej chwili to się go... wpuszcza.

    Shrek