  • Data: 2017-11-07 09:35:30
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 6 Nov 2017 13:58:07 +0000 (UTC), Adam Wysocki

    > Mimo wszystko gdyby nie wpuścił tego pieszego,
    > to do wypadku by nie doszło, prawda?

    Nie posiadam kryształowej kuli. Z pewnością by nie doszło do wypadku, gdyby
    powodujący śmierć pieszego, jako kierowca wielotonowego pojazdu, pilnował
    SWOICH obowiązków na drodze zbliżając się, na ograniczeniu 50/h w warunkach
    mokrej nawierzchni, do skrzyżownaia i przejścia dla pieszych (przy którym
    znajdują się piesi).

    > Nie umniejszam winy tirolota.

    Umniejszasz, szukając mu mniejszego lub większego usprawiedliwienia. Ja
    wiem że nie wszystko jest czarnobiałe, ale w tej sytuacji ani nie było
    gwałtownego hamowania, ani jakichś udziwnionych manewrów, nic nikomu
    widoczności nie zasłaniało -- ot normalne zatrzymanie tak jakby pieszy
    wszedł już na przejście (nie wszedł, bo widać nieogarnięty albo strachliwy
    i nie wejdzie póki wszystko nie stanie).

    --
    Pozdor
    Myjk