  • Data: 2017-11-03 21:19:39
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-03 o 19:55, Shrek pisze:

    > To może również ustalmy, że osobówka nie ma żadnych praw przed tirem,
    > obywatel przed bandytą a kobiety przed gwałcicielami. Sorry.
    > Prezentujesz azjatycką mentalność - BTW - tam pieszy nie ma żadnych praw
    > i nie przypominam sobie, żeby Indie czy Bangladesz przodowały w
    > statystykach bezpieczeństwa pieszych.
    >
    > Temat jest przerabiany z różnych stron i wyraźnie widać że model
    > azjatycyki nie jest najlepszym wzorem.

    To rozwinięcie modelu, który sam zaproponowałeś.
    Uważam, że popełnia się u nas błąd w edukacji wmawiając
    pieszemu, że jak wejdzie na jezdnię, to samochód się zatrzyma.
    Większość pieszych np nie zdaje sobie sprawy, że
    kierowca może ich po prostu nie zauważyć.
    PS
    Policja nadal nie prowadzi statystyk jaki % pieszych
    poszkodowanych w wypadkach miał prawo jazdy.
    Moim zdaniem tu jest odpowiedź na "problem pieszych" .