    From: "news" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Date: Mon, 4 May 2009 15:29:32 +0200

    > co chciałeś przez to powiedzieć? nie jeździsz motocyklem, więc my
    > motocykliści jesteśmy idiotami? wypowiadasz się o jeździe, nie mając o tym
    > pojęcia? i Ty nie chcesz awantury?

    NIe, powiedzialem ze statystycznie wiekszosc jezdzi jak idioci i nie chce
    byc porownywany.
    Z tego samego powodu nie kupie sobie BMW.

    > wiem, bo nie jeździsz pojazdem o 50cm szerokości, więc to dla Ciebie
    > nowość.

    Ale obserwuje takie 50cm na drodze.

    > a wiesz że łamiesz przepisy z tymi drzwiami? a wiesz, że ja wyprzedzając
    > Cie w korku (jadącym) ich nie łamię? a wiesz, że jak mnie potrącisz jak
    > będę wyprzedzał w ten sposób, to jesteś winny?

    Łamiemy obaj tak sie składa, ale ja mam wytlumaczenie, ze drzwi byly nie
    domkniete wiec postanowilem je poprawic poniewaz widzialem ze wszystkie pasy
    ruchu sa zajete i pojazdy na nich sa zatrzymane. Ty znajdujac sie pomiedzy
    pasami stwarzasz zagrozenie.

    > mieszkałem. pracuje. chętnie wyglądam. jak Ci przeszkadza hałas to
    > wyprowadź się na wieś.

    Wspomnije te wies przy najblizszej imprezce swoich sasiadow. Cale szczescie
    sa przepisy dopuszcajace poziom halasu emitowanego przez pojazd i predzej
    czy pozniej ktos sie tym zajmie.

    > rozumiem, że zmierzyłeś mu prędkość? bo biegli ustalili co innego.

    Ja mowie ze probowal nie ze osiagnal i mowilem o czyms innym.

    > kilku. ale Ty mówisz, jakbys to widział codziennie. kumasz? Kubica stale
    > ją osiąga i co?

    Kubica rotfl tos mnie ubawil, chcesz porownac tor do ulicy?

    > no no. Ty jesteś strasznie biedny.

    > jak to skąd? powoli wchodzisz do rzeczywistości z bajek zasłyszanych w
    > ogólnej opinii. urbanlegend.

    Jezeli urbanlegend to wyobraznia na drodze poparta doswiadczeniem w
    konfrontacji z obrazkami z ulicy to oczywiscie masz racje.