    From: "news" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Date: Mon, 4 May 2009 13:19:30 +0200

    > a chciałbyś żeby do czego prowadziła?
    Oby nie do bezsensownej awantury

    > że on lata 300? pewien jesteś? czy, że Cie zauważają? długo jeździsz
    > motocyklem? a jak jeździsz to w weekend wkoło komina czy na co dzień?

    Kiedys powiedzialem ze jezdze? Chcialem ale mi minelo bo nie chce byc
    postrzegany jako idiota jakich wielu.

    > to może od razu zatrzymać się, co? będzie jeszcze bezpieczniej.

    W sumie przekonales mnie, 300 jest ok, wlasciwie to nawet lepiej byloby
    osiagnac predkosc powyzej dzwieku, efekt murowany nie slychac a pojawiasz
    sie jeszcze bardziej z nikad.

    >a inni siedzą w domach.

    jescze inni ryzykuja zycie nie narazajac zycia innych przy okazji

    > ja mam głośny wydech bo tak. nie jeżdżę na długich, bo nie widzę różnicy.
    > no i mam zapas możliwości w postaci mrugania. i czuje się jak
    > niewidzialny, bo to jest niezależne, bo jeżdżę motocyklem. wystarczy, żeby
    > być niewidzialnym. ale sobie z tym radze... na razie całkiem dobrze.

    Z ta niewidzialnoscia to dla mnie nowosc, jezdze po miescie duzo i nie
    obserwuje zjawiska, co najwyzej ja sie czuje niewidzialny jak jade w korku
    30/h a tu po kresce moto albo gorzej skuter 60/h (jak stoje to pikus niech
    jedzie) ale jak jade to mam zwyczaj rozgladania sie w ramach swojego pasa a
    od nie dawna rozniez uchylania drzwi.

    Co do wycdechu, polecam mieszkanie przy ulicy latem przy otwartym oknie. Mam
    nadzieje ze policja bedzie czesciej mierzyc glosnosc w jedno i dwu sladach.

    > kurwa. spadłeś już z 300 do 150? moje gratulacje. a co z rozjeżdżanymi
    > babciami na pasach?

    Jezeli chodzi o samochody to jeden nie tak dawno probowal dojsc do 300 na
    pulawskiej...
    mysle ze na motocyklu kilku osiagnelo ten pulap. Stad 150 nie 300 a
    obrazowac to ma fakt, ze nie tylko wy jestescie tacy biedni bo nie macie
    blach.
    Pozatym nadal nie wiem skad te gratulacje.