  • Data: 2009-05-04 07:51:28
    Temat: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news pisze:

    > To w taka retoryke mozemy sie pobawic - tylko do czego to prowadzi?

    a chciałbyś żeby do czego prowadziła?

    > ja mialem przeslanki ku takiemu stwierdzeniu.

    że on lata 300? pewien jesteś? czy, że Cie zauważają? długo jeździsz
    motocyklem? a jak jeździsz to w weekend wkoło komina czy na co dzień?

    > A prewencja ok, jak widzi ze dojedza cos do podporzadkowanej, to zwolnic i
    > tyle,

    to może od razu zatrzymać się, co? będzie jeszcze bezpieczniej.

    > teoretycznie jak wszyscy zaczna stosowac taka prewencje to nikt nie bedzie
    > nic widzial....

    jedni jeżdżą na długich (nie wiem ki chuj) inni maja głośne wydechy (i
    też tłumaczą, że ich lepiej widać - po głosie?), a inni siedzą w domach.
    ja mam głośny wydech bo tak. nie jeżdżę na długich, bo nie widzę
    różnicy. no i mam zapas możliwości w postaci mrugania. i czuje się jak
    niewidzialny, bo to jest niezależne, bo jeżdżę motocyklem. wystarczy,
    żeby być niewidzialnym. ale sobie z tym radze... na razie całkiem dobrze.

    > Jak przywalisz autem przy 150 w bok innego to wcale nie bedzie fajniej niz
    > na moto, moze dlatego tylko debile jezdza z takimi predkosciami po miescie?

    kurwa. spadłeś już z 300 do 150? moje gratulacje. a co z rozjeżdżanymi
    babciami na pasach?

    --
    gildor
    9'99