  • Data: 2023-07-07 19:30:21
    Temat: Re: Uniwersalna bateria
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 7 July 2023 at 02:29:13 UTC+2, Marcin Debowski wrote:

    > Nie jest to kuriozum. To normalna, uzasadniona praktyka. Większość osób
    > kupujących narzędzia określonej klasy (nie, że od razu jakiejś super
    > wysokiej) ma tych narzędzi więcej i wcale nie chce przepłacać aby mieć
    > 15 ładowarek i 108 akumulatorów. Przesadzam rzecz jasna, ale jak masz
    > już np. dwie ładowarki i 3 aku, to wolisz kupić gołe narzędzie za 400zł
    > niż to samo narzędzie za 600-800zł z kolejnym aku i kolejną ładowarką.
    >
    > --
    > Marcin

    To są świnie i oszuści i z tego żyją, że oszukują klientów

    Jest Łun ia, jest Brókselka, jest Urszulka
    a oszustwa kwitną pod parasolem
    i miliony Europejczyków są oszukiwani i wyzyskiwani przez te świnie
    i żadnej ochrony.,

    W Hameryce sa adwokaci od zbiorowych pozwów konsumenkich i by wygrali miliardy od
    tych oszustów i by ich w trymiga zbankrutowali
    bo to przekręt taki sam, jakby sprzedawać zamkniete puszki piwa bez piwa

    Zamknięte butelki wódki bez wódki

    a wódka w woreczku plastikowym

    Oszustwa unijne trzeba tepić w zarodku dozywociem
    bo to bardzo gruby przekręt, na miliardy,
    bo Chinczyk produkuje kompletne narzędzia z aku, ładowarką w pudełku, a oni wyjmuja z
    pudełka i sprzedają osobno
    i maja 300% zysku