-
121. Data: 2010-07-02 00:00:50
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: DoQ <p...@g...com>
Brzezi pisze:
> Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
> fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu
http://www.youtube.com/watch?v=o5fNU9kbMac
http://www.youtube.com/watch?v=ujJKeJTDGKo
Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)
Pozdrawiam
Pawel
-
122. Data: 2010-07-02 00:05:21
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Brzezi w <news:slrn.pl.i2q3n4.d38.brzezi@brzezi.chello.pl>:
> czw, 01 lip 2010 o 23:43 GMT, 'Tom N' napisał(a):
>>>> A to AWD czemu tak koniecznie? U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>> przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
^^^^
>>>> ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>> piszczalo,
>>> ale fizyki Cię uczyli?
>> Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)
> A oprocz blyszczenia dodasz do watku cos wartosciowego i merytorycznego?
Merytorycznie i błyszcząco to masz to co napisałeś (podkreślone)
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
-
123. Data: 2010-07-02 00:06:43
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: Brzezi <b...@g...com>
czw, 01 lip 2010 o 23:37 GMT, Pszemol napisał(a):
>>>> Mnie AWD w ogóle nie podnieca więc wolałbym IS350 lub IS-F.
>>>> Jeździłem IS350 i wiem że nieźle zapier***la a IS-F to musi być
>>>> po prostu rakieta. Taki duży silnik w tak małym aucie da się poczuć.
>>>> Plus komfort i wygoda jazdy. Po prostu Toyota umie robić dobre auta.
>>>
>>> Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane
>>> swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.
>>
>> A to AWD czemu tak koniecznie? U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
>> czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
>> maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj
>> mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi, troche gorzej jak jest
>> mokro... :)
>
> Albo w zimie jak nie posypią solą, nie?
Zalezy jeszcze czy niziny, czy teren gorzysty, ja w warszawie przejezdzilem
zimy i FWD i ostatnia zime RWD, i nigdy sie nie zakopalem abym stanal bez
mozliwosci ruchu, a wjezdzalem i w gleboki snieg(nie puch) taki ze mocno
szorowalem podwoziem, fakt, kilka razy ugrzazlem w takim sniegu na kilka
minut, ale wyjechalem bez niczyjej pomocy, po prostu nie mozna spanikowac,
i trzeba wiec jak postepowa, doleje oliwy do ognia ze mialem stare i
kiepskie zimowki i bylo to ASB, czyli co poniektorzy twierdza ze na
zakopywanie w sniegu zupelnie sie nie nadaje, a ja wrecz przeciwnie
twierdze, duzo latwiej niz manualem sie wyjezdza, ale na publicznych
drogach nigdy nie mialem takiego problemu
Oczywiscie AWD bedzie lepsze niz naped na jedna os, na pewno byloby mi
latwiej, ale mimo wszystko nigdy nie utknalem...
Pozdrawiam
Brzezi
-
124. Data: 2010-07-02 00:07:37
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 23:55:19 +0200, osobnik zwany Brzezi
wystukał:
> czw, 01 lip 2010 o 23:04 GMT, masti napisał(a):
>
>> Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:51:51 +0200, osobnik zwany Brzezi
>> wystukał:
>>
>>> A to AWD czemu tak koniecznie? U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
>>> przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
>>> ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
>>> piszczalo,
>>
>> ale fizyki Cię uczyli?
>
> Ale o co Ci chodzi? o ile wiem to Lexusy maja napewd na tyl, wiec mimo
> duzej mocy, w dobrych warunkach trudno zerwac przyczepnosc, stad moje
> porownanie ktore napisalem...
>
> Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
> fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu
skupiam się. A teraz użyj swojej znajomości fizyki dlaczego łatwiej
piszczeć oponami przy 150KM na przodzie niż 320KM na tył :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
-
125. Data: 2010-07-02 00:09:17
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: Brzezi <b...@g...com>
pią, 02 lip 2010 o 00:00 GMT, DoQ napisał(a):
> Brzezi pisze:
>
>> Skup sie na sednie dyskusji, a nie wnikaj w stan mojej wiedzy na temat
>> fizyki, zapewniam Cie ze jest na wystarczajacym poziomie do tego tematu
>
> http://www.youtube.com/watch?v=o5fNU9kbMac
> http://www.youtube.com/watch?v=ujJKeJTDGKo
> Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)
Nie interesuja mnie takie bezmyslne zabawy, mialem na mysli cywilna jazde
Pozdrawiam
Brzezi
-
126. Data: 2010-07-02 00:10:30
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: Brzezi <b...@g...com>
pią, 02 lip 2010 o 00:05 GMT, 'Tom N' napisał(a):
>>>>> A to AWD czemu tak koniecznie? U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>>> przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
> ^^^^
>>>>> ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>>> piszczalo,
>>>> ale fizyki Cię uczyli?
>>> Wygląda, ze robi doktorat z zerojedynkowego operowania pedałem "gazu" ;-)
>
>> A oprocz blyszczenia dodasz do watku cos wartosciowego i merytorycznego?
>
> Merytorycznie i błyszcząco to masz to co napisałeś (podkreślone)
A mozesz nam tutaj jeszcze opisac swoje tajemnicze i skryte mysli ktore
chciales przekazac? czy sie wstydzisz?
Pozdrawiam
Brzezi
-
127. Data: 2010-07-02 00:11:17
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: Brzezi <b...@g...com>
pią, 02 lip 2010 o 00:07 GMT, masti napisał(a):
> skupiam się. A teraz użyj swojej znajomości fizyki dlaczego łatwiej
> piszczeć oponami przy 150KM na przodzie niż 320KM na tył :)
Ale ja doskonale wiem, i teoretycznie i praktycznie, o co Ci dalej chodzi?
Pozdrawiam
Brzezi
-
128. Data: 2010-07-02 00:12:19
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: "neoniusz" <n...@j...org>
Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.i2pvv6.d38.brzezi@brzezi.chello.pl...
>> Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane
>> swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.
>
> A to AWD czemu tak koniecznie? U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
> czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
> maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj
> mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi, troche gorzej jak jest
> mokro... :)
Bo jezdze w zimie sporo po terenach, gdzie jest snieg, a mam niemile
doswiadczenia z RWD w takich warunkach. Poza tym prawie zawsze jezdze z
wylaczonymi wszystkimi systemami bezpieczenstwa i jakos AWD daje mi wieksza
frajde z jazdy - szczegolnie przy zabawie na osniezonych parkingach ;)
-
129. Data: 2010-07-02 00:14:22
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: DoQ <p...@g...com>
Brzezi pisze:
>
>> Twoje 320KM nie moze zerwac przyczepnosci?:)
> Nie interesuja mnie takie bezmyslne zabawy, mialem na mysli cywilna jazde
Jakie zabawy?
Napisales "U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
maksymalna moca (...)"
Ruszenie z maksymalna moca = wkrecenie silnika na maksymalne (umownie)
obroty i strzal ze sprzegla.
Pozdrawiam
Pawel
-
130. Data: 2010-07-02 00:15:30
Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Fri, 02 Jul 2010 00:12:19 +0200, osobnik zwany neoniusz
wystukał:
> U?ytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
> news:slrn.pl.i2pvv6.d38.brzezi@brzezi.chello.pl...
>>> Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane
>>> swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w
>>> Imprezie.
>>
>> A to AWD czemu tak koniecznie? U mnie przy 320KM i napedzie na tyl,
>> przy czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy
>> ruszaniu z maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i
>> piszczalo, a tutaj mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi,
>> troche gorzej jak jest mokro... :)
>
> Bo jezdze w zimie sporo po terenach, gdzie jest snieg, a mam niemile
> doswiadczenia z RWD w takich warunkach. Poza tym prawie zawsze jezdze z
> wylaczonymi wszystkimi systemami bezpieczenstwa i jakos AWD daje mi
> wieksza frajde z jazdy - szczegolnie przy zabawie na osniezonych
> parkingach ;)
to, że nie umiesz jeździć z RWD w trudnych warunkach to już Twój
problem :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett