  • 91. Data: 2010-07-01 22:43:49
    Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:i0iu95$172$1@mx1.internetia.pl...

    > Jak ktos chce miec czysty silnik/komore to mozna przeciez uzyc jakiegos
    > odtluszczacza i pozniej delikatnie splukiwac - tylko trzeba chciec
    > poswiecic wiecej czasu a nie na odczep sie.

    A próbowałeś już takiego manewru? Bo ja tak, i powiem Ci że to nie
    działa tak dobrze jak przejechanie gorącym mydłem pod ciśnieniem.

    > A Karcherem to najwyzej mozna starego Ursusa myc, bo podlewanie
    > elektroniki woda o cisnieniu 100 barow to poroniony pomysl.

    A kto Ci każe podlewać elektronikę w kabinie kierowcy??? :-)
    Znasz jakieś auto nie na F w którym elektronika jest w komorze silnika
    i na dodatek niezabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych?

  • 92. Data: 2010-07-01 22:45:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Auta w ogolnoci moze i tak, ale gdyby tak tych oslon nie mialo :-)
    > No chyba ze tam juz nie podnosi czlowiek maski, bo i po co :-)

    Ależ podnosi, płyn do spryskiwaczy wycieraczek sam się nie dolewa.
    I przy okresowej wymianie oleju też trzeba jakoś ten olej tam wlać...
    A poza tym to się nie podnosi, przecież to Toyota, najbardziej
    niezawodne auto na świecie.

    > Tak samo jak nie lubie halasliwych aut, ale nie lubie tez jak wcale
    > silnika nie slysze :-)

    A mi to nie przeszkadza jak jest cicho, zwłaszcza przy automatycznej
    skrzyni.

  • 93. Data: 2010-07-01 22:48:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > A widziałeś coś z taką nalepką u jakiejś porządnej marki?
    > Takiej nie na F? ;-)

    Jesli myslisz, ze znowu poswiece ci czas i bede wyszukiwal dla ciebie
    informacje to jestes w bledzie.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 94. Data: 2010-07-01 22:51:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Pszemol pisze:

    > A próbowałeś już takiego manewru? Bo ja tak, i powiem Ci że to nie
    > działa tak dobrze jak przejechanie gorącym mydłem pod ciśnieniem.

    Tak i to dziala. Chyba ze masz silnik zarzygany smarem i olejami, ale ja
    nie mialem.

    > A kto Ci każe podlewać elektronikę w kabinie kierowcy??? :-)

    W kabinie ? Piłeś coś?

    > Znasz jakieś auto nie na F w którym elektronika jest w komorze silnika

    Tak - Honda.

    > i na dodatek niezabezpieczona przed wpływem warunków atmosferycznych?

    Lanie wody pod cisnieniem 100 barow to warunki atmosferyczne? Moze u
    Ciebie w USA.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 95. Data: 2010-07-01 22:51:51
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 01 lip 2010 o 22:00 GMT, neoniusz napisał(a):

    > Dla mnie AWD bylo prawie warunkiem koniecznym, a tu jest rozwiazane
    > swietnie. Z tego co obczajalem, to podzial mocy jest taki jak w Imprezie.

    A to AWD czemu tak koniecznie? U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
    czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
    maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj
    mimo takiej mocy, wrzyna sie w asfalt jak glupi, troche gorzej jak jest
    mokro... :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 96. Data: 2010-07-01 23:00:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-01 22:35, DoQ pisze:

    > Honda to wypas jest, idealna do terenow zagrozonych powodzia.
    > Wszystkie inne utoną a honda wyjdzie.

    Ale tylko ta z zainstalowanym na pokładzie dzieckiem z książką. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 97. Data: 2010-07-01 23:03:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:35:58 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Honda to wypas jest, idealna do terenow zagrozonych powodzia. Wszystkie
    > inne utoną a honda wyjdzie.

    mówisz, że G-klasa czy Defender utoną tam gdzie Honda wyjdzie? ROTFL

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 98. Data: 2010-07-01 23:04:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 01 Jul 2010 22:51:51 +0200, osobnik zwany Brzezi
    wystukał:

    ale fizyki Cię uczyli?

  • 99. Data: 2010-07-01 23:06:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    masti pisze:

    > mówisz, że G-klasa czy Defender utoną tam gdzie Honda wyjdzie? ROTFL

    Oczywiscie. Brodzenie Accorda w basenie o glebokosci 2,5m to tylko lekka
    symulacja typowych warunkow atmosferycznych.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 100. Data: 2010-07-01 23:15:11
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Brzezi pisze:

    > A to AWD czemu tak koniecznie? U mnie przy 320KM i napedzie na tyl, przy
    > czystym i suchym asfalcie nie chce zerwac przyczepnosci przy ruszaniu z
    > maksymalna moca, w poprzednim aucie 150KM na przod i piszczalo, a tutaj

    Wylacz ESP/ASR.

    Pozdrawiam
    Pawel