  • 1. Data: 2013-11-25 17:26:07
    Temat: Ulica atakuje
    Od: fifak <f...@w...com>

    Czego to rejestratory samochodowe nie nagrają, widzieliśmy juz wszystko,

    a teraz wybuch ulicy:
    http://www.liveleak.com/view?i=da9_1385362633

  • 2. Data: 2013-11-25 17:33:56
    Temat: Re: Ulica atakuje
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-11-25 17:26, fifak wrote:

    > a teraz wybuch ulicy:
    > http://www.liveleak.com/view?i=da9_1385362633

    Przyznam ze takiego systemu zapobiegajacgo przejazdowi na czerwonym
    jeszcze nie widzialem. Ale jak wyraznie widac, faktycznie sie sprawdza.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2013-11-25 20:23:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-11-25 17:26, fifak pisze:

    > Czego to rejestratory samochodowe nie nagrają, widzieliśmy juz wszystko,
    > a teraz wybuch ulicy:

    zero spoilerów w temacie i treści :P

    > http://www.liveleak.com/view?i=da9_1385362633

    Kara za próbe wjechania na czerwonym (gdy pali się zielone dla pieszych).

  • 4. Data: 2013-11-25 20:28:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** elmer radi radisson pisze tak:

    > Przyznam ze takiego systemu zapobiegajacgo przejazdowi na
    > czerwonym jeszcze nie widzialem. Ale jak wyraznie widac,
    > faktycznie sie sprawdza.

    pieunkne

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-11-25 21:09:00
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 25 Nov 2013 20:23:16 +0100 PlaMa <m...@w...pl>
    napisał:

    >Kara za próbe wjechania na czerwonym (gdy pali się zielone dla pieszych).

    :-)

    A tak na poważnie to może gość był tak zaskoczony tym co się dzieje że
    zapomniał o światłach i hamowaniu.

  • 6. Data: 2013-11-26 02:18:10
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > http://www.liveleak.com/view?i=da9_1385362633

    The file you tried to access cannot be found.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2013-11-26 08:48:11
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-11-25 17:26, fifak pisze:
    > Czego to rejestratory samochodowe nie nagrają, widzieliśmy juz wszystko,
    >
    > a teraz wybuch ulicy:
    > http://www.liveleak.com/view?i=da9_1385362633

    Rzut beretem od Czelabińska (meteoryt), poza tym próby nuklearne itd.
    Jak nic Godzilla powstaje...