  • Data: 2011-01-24 21:43:48
    Temat: Re: Układ wejsciowy wobuloskopu
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-24 20:58 Michał Baszyński napisał(a):

    > a zobacz sobie projekt www.max6.pl

    OMG, ale wiedza tajemna:
    "Aby móc w pełnym zakresie korzystać z materiałów zawartych na stronie
    konieczna jest rejestracja. Artykuły i materiały tutaj prezentowane
    dostępne są dla poszczególnych użytkowników z uwzględnieniem ich
    uprawnień i przynależności go grup"

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/