eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUkład reagujący na paczkę impulsów a nie reagujący na pojedyncze impulsy - układ monostabilny?Re: Układ reagujący na paczkę impulsów a nie reagujący na pojedyncze impulsy - układ monostabilny?
  • Data: 2010-02-16 08:57:23
    Temat: Re: Układ reagujący na paczkę impulsów a nie reagujący na pojedyncze impulsy - układ monostabilny?
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:

    > Czy jakoś dużo się różnia od pozostałych AVRów ? Widzę że interfejs
    > programowania to juz nie jest SPI tylko jakieś coś przypominające I2C.
    > Wykonanie tego (włacznie z 12V na RESET) chyba nie jest problemem
    > hobbystycznie.

    Ogólnie rzecz biorąc nie jest, ale to nie chodzi o zrobienie samego
    układu, który potrafi wygenerować jakieś poziomy, tylko o wykonanie
    programatora, który jako-tako będzie się dał obsłużyć z poziomu
    komputera... A jak już pisałem w innym miejscu w tym wątku - to kolejny
    interfejs Atmela, bo procesory XMEGA mają też jakiś inny (PDI)... już
    nie mówię o debuggerach, bo tam też: JTAG, DebugWire, PDI... no ale
    powiedzmy, że do zastosowań hobbystycznych to nie jest niezbędne... Tak
    naprawdę nie wiadomo w którym kierunku to wszystko pójdzie i nad czym
    się skupić ;)...
    Do niedawna chciałem sobie zrobić programator SPI dla AVRów pracujący na
    USB (przez FTcoś), który pełniłby funkcje interfejsu
    USB->(UART/SPI/I2C/1wire)... Teraz wychodzi na to, że chyba muszę tam
    dać niezłą ATMEGę, oraz trochę "uniwersalnych" pustych padów, żeby w
    przyszłości dobudowywać nowe interfejsy ;););)....

    Konop