  • Data: 2024-09-22 07:39:58
    Temat: Re: Ujemny wzrost elektryków
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-09-2024 o 07:16, Cavallino pisze:

> [...]
    elektryki nie sa dobra alternatywa nawet po takim zainterweniowaniu.

    > A komu wyszło?
    > Bo jak dla mnie producentom.
    > Ten sponsorowany (również przez nich) hejt odniósł skutki i gawiedź
    sie wystraszyła.

    > Do tego NIE CHCĄ mało zarabiać, więc w ogóle wycofali z oferty małe i
    tanie elektryki, które się dobrze sprzedawały.
    > Dużych i drogich faktycznie mało kto chce, a ci co chcieli już kupili.
    >
    > To i teraz wpadli we własne sidła, jak się okazało, że bez elektryków
    nie są w stanie spełnić norm emisji.

    > Teraz płaczą i olabogują, bo albo będą płacić gigantyczne kary, które
    wliczą w ceny spaliniaków, których już teraz nie chcą kupować, albo
    muszą totalnie zmienić podejście do rynku i zacząć ZNOWU sprzedawać to
    czego ludzie chcą, bez nadmiernych marż.

    > Albo za dekadę ich nie będzie, bo ich chińczycy na śniadanie zjedzą.

    Widzę że nie tylko ja mam takie przemyślenia.

    I już zrobili to o czym przed chwilą pisałem:

    "Nie ma co liczyć na to, że klienci w końcu "przekonają się" do
    elektrycznych aut, jakie dziś zjeżdżają z taśm produkcyjnych. Jednak
    zdaniem analityków branży popularność aut na prąd niebawem mocno
    wzrośnie. Wszystko za sprawą modeli skrojonych pod zwykłych ludzi.

    https://autokult.pl/co-czwarte-auto-elektrykiem-bran
    za-wierzy-w-tanie-modele,7072726039960480a