  • Data: 2013-03-01 23:29:29
    Temat: Re: Uczciwe zestawienie Ceneo... :)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnkj25c3.p6t.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie wim co podaje Centra, ale gdyby 'moc rozruchową', to byłby to
    > rozsądny i praktyczny parametr. Źródła zasilania (w tym akumulatory)
    > mogą mieć różne rezystancje wewnętrzne i różne maksymalne wydajności
    > prądowe. Od tych dwóch parametrów może zależeć maksymalna moc, jaką
    > da się ze źródła w praktyce wydusić.

    Jarku - jeśli moc z prawa Ohma - to nie widzę przeciwwskazań.
    Ale podawać moc w amperach? Ja nie ufam takim.
    To SMM jest w amperach, bo SEM w woltach... I łatwo to wyprowadzić. Ale
    nigdzie nie spotkałem, w żadnej książce do "elektry", żeby moc czegokolwiek,
    w jakimkolwiek układzie i sytuacji, była podawana w amperach. A nauczyciela
    nawet w myślach nie chciałem o takie rzeczy pytać. Już nawet nie ze strachu
    przed złą oceną w dzienniku, ale dlatego, by nie popsuć sobie wizerunku (coś
    w stylu "co to qrva za tępy tuman?"), wobec nauczyciela i pozostałych.
    Jarku, my wiemy, o co chodzi, ale szary klient, nie mając "bazy", taką
    informację przyjmie za prawdę objawioną i się święcie oburzy, że moc to w
    watach, a w amperach jest natężenie prądu... Bo przecież w gazecie podali/na
    stronie "poważnej firmy" widziałem... I nie przebujasz takiego, lub
    przyjdzie to z trudem... A wiesz, jaki potrafi być ciemnogród, przerabiamy
    to np. przy instalowaniu BTSów komórczanych... (choć raz gdzieś czytałem, że
    fejsradio chcieli pogonić, bo chcieli swój nadajnik gdzieś umieścić, hehe)
    :))
    (A to, że Słonko nasze kochane, dyma kilowatami per metr kwadratowy, i to w
    zakresie daleko bardziej "energetycznym", niż radio, to mało kto sobie
    wyobraża...)