  • 1. Data: 2011-06-27 11:05:31
    Temat: Re: Uciekajacy prad
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-27, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > manuala elektrycznego. Krecil rozrusznikiem, nie palil, okazalo sie, ze
    > zbiornik pusty. Zalalem paliwa, zakrecil raz a potem prady zniknely. W tej
    > chwili wlaczam zaplon, zapalaja sie kontrolki, wciskam rozrusznik i wszystko
    > gasnie, brak reakcji. Wylacze zaplon, wlacze ponownie, kontrolki sie pala,
    > wciskam rozrusznik i czarno. Malo tego, wlaczam zaplon, probuje wlaczyc swiatla
    > i to samo, znika prad. Co sie moze dziac? Jakis przekaznik umiera? Jakies
    > zabezpieczenie? Ktos spotkal sie z czyms takim? Zanim zaczne pruc instalacje
    > prosze o wskazowki doswiadczonych kolegow ;)

    Rozladowany albo zakatowany aku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-06-27 11:25:39
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    AZ pisze:
    > Rozladowany albo zakatowany aku.

    albo słabe połaczenia na klemach, masie itp

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2011-06-27 11:32:14
    Od: kapec <kapec@_NOSPAM_op.pl>

    AZnapisal

    > Rozladowany albo zakatowany aku.

    Podpinalem samochodowy kablami, sytuacja taka sama. Nie wierze, ze aku
    70ah nie jest w stanie ruszyc tak malego silnika. Teraz sie laduja obydwa,
    zobaczymy, czy cos pomoze naladowanie na full.
    Kapec

  • 5. Data: 2011-06-27 13:40:08
    Od: kapec <kapec@_NOSPAM_op.pl>

    kapecnapisal

    > Podpinalem samochodowy kablami, sytuacja taka sama. Nie wierze, ze aku
    > 70ah nie jest w stanie ruszyc tak malego silnika. Teraz sie laduja obydwa,
    > zobaczymy, czy cos pomoze naladowanie na full.

    Ruszyl. Kreci, pewnie styki gdzies rzeczywiscie slabe sa, przygladne sie
    tematowi. Ino iskry brak. Any idea?
    Jak ja nie lubie w kablach grzebac.... ;)
    Kapec

  • 6. Data: 2011-06-29 05:43:02
    Od: kapec <kapec@_NOSPAM_op.pl>

    No dobra..
    Niech mnie kto oswieci o ile posiada taka wiedze.
    Po stacyjce bandita zostalo wspomnienie, a w zasadzie same kable w ilosci
    6. Z manuala wynika, ze w stacyjce w pozycji "zaplon" lacza sie one w 3
    pary. Tak polaczylem, moto kreci, iskry brak. Dobrze, ze kolega posiada
    takiego samego, wiec zaczynamy poszukiwania. Wymieniony modul, iskry brak.
    Posprawdzane wszystkie polaczenia, dalej nie ma iskry. W koncu wyciagam
    swoje pozostalosci po stacyjce, podpinam pod jego moto i... nie odpala.
    Brak iskry. Sprawdzam wiec ohmomierzem na kostce jego stacyjki jak
    zamykaja sie obwody i wychodzi na to, ze jest tak jak w schemacie - 3
    pary. Podsuwamy bandziory do siebie, bez wymontowywania wpinam jego
    stacyjke w swoja instalacje i moto zapala na dotyk.
    No i pytanie: co stacyjka ma takiego, ze musi byc stacyjka a nie gole
    kable? Rozumiem w przypadku posiadania immo, ale bez?
    Pozdro
    Kapec

  • 7. Data: 2011-06-29 06:28:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    kapec napisał(a):
    > Rozumiem w przypadku posiadania immo, ale bez? Pozdro

    Masa?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 8. Data: 2011-06-29 07:00:14
    Od: kapec <kapec@_NOSPAM_op.pl>

    Kamil Nowak 'Amil'napisal

    > Masa?
    Ale jak?
    No i jak wytlumaczyc fakt, ze stacyjka zamontowana w drugim motocyklu
    odpala moj? Zeby bylo ciekawiej motocykle nie sa ze soba "zmasowane" a ten
    z wlasciwa stacyjka ma wyjety akumulator?
    Kapec

  • 9. Data: 2011-06-29 07:07:29
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:
> [...]

    w stacyjce nie ma masy.
    prawdopdobnie ktorys ze styków stacyjki przewodzi tylko na mierniku czy
    próbówce. Przy obciazeniu zaiskrzy i tyle z prepływu prądu. Ja bym
    rozebrał i sprawdził

  • 10. Data: 2011-06-29 10:35:22
    Od: kapec <kapec@_NOSPAM_op.pl>

    Arninapisal

    > w stacyjce nie ma masy.
    > prawdopdobnie ktorys ze styków stacyjki przewodzi tylko na mierniku czy
    > próbówce. Przy obciazeniu zaiskrzy i tyle z prepływu prądu. Ja bym
    > rozebrał i sprawdził

    Tyle, ze stacyjki nie mam, bo moto pokradziezowe i stercza gole kable.
    Mostkowanie kabli robilem tak konkretnie ze nie ma mowy o zlym styku. Po
    polaczeniu przewodow sprawdzalem na pinach kostki czy jest przewodnosc.
    Byla. Wiec kostke z kablami wpialem w instalacje i sprawdzilem, czy
    zmostkowanie przewodow dziala rowniez za kostka. Wbilalem szpilke i
    ohmomierzem po kolei sprawdzilem polaczenie. Wszystko dzialalo jak powinno
    a bandit nie mial iskry.
    Tak czy inaczej stacyjke musze kupic ale zaciekawilo mnie co moze
    powodowac brak iskry.
    Kapec