  • 11. Data: 2014-06-16 13:00:08
    Temat: Re: Uchwyt na nawigację - czym skleić gumę i plastik?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 12 Jun 2014 11:33:43 +0200, w <lnbsam$a4g$1@node2.news.atman.pl>, Czesław
    Wiśniak <c...@n...pl> napisał(-a):

    > Niczym tego nie skleisz. Uchwyt jest do wyjebki. Kiepskiej jakosci uchwyty
    > rozlaza sie pod wplywem wysokiej temperatury, dlatego kiedy jest skwar radze
    > je odczepiac od szyby.
    > Kup se jakis inny.

    Wytrzymał 7 lat na szybie, więc nie takiej kiepskiej jakości.
    Uniwersalny z Allegro rozpadł się w rękach po kilku dniach i został sklejony na
    amen :). Myślę, że mój wytrzyma następnych parę lat, bo spadający trzpień to
    jego jedyny mankament.

  • 12. Data: 2014-06-16 13:01:14

    Thu, 12 Jun 2014 16:18:03 +0200, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Małą szraubką na przelot albo wkrętem do płyt gk. Albo taki wkręt do
    > płyt gk ale na gorąco.

    Pomysł niby niezły, ale wówczas będzie trzymał tylko punktowo na środku.
    Chyba, że razem z klejeniem, to mógłby być dobry pomysł.
    Tylko ta śrubka niestety może dotykać do szyby i przyssawka nie przyssa się...