  • 11. Data: 2015-02-21 23:18:18
    Temat: Re: Uchwyt
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam wrote:

    > Właśnie też to miałem napisać.
    > Całkiem przyzwoicie sprawuje się combo Yanosika: Yanosik DVR
    >
    > http://yanosik.pl/sklep/index.php?route=product/cate
    gory&path=64

    500zł za to? i jeszcze opłaty za transmisję danych?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-02-22 11:35:25
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-02-21 o 18:13, m4rkiz pisze:

    > jezeli zas masz zamiar wydac wiecej niz stowe to moze lepiej od razu
    > dedykowany rejestrator? wiekszy kat obiektywu etc.

    I to jest głos rozsądku :)
    Pomijając już fakt, że akurat ten jeden, jedyny raz, kiedy nie będzie
    się chciało wątkotwórcy wyjąc telefonu z kieszeni i mocować się z nim -
    ktoś mu się wp*li z podporządkowanej i popsuje przód. Znam z autopsji :P

    Wyjmij z kieszeni, odblokuj, znajdź i włącz apkę, zamocuj w uchwycie,
    podłącz ładowarkę.... Strać na to mniej niż pół minuty :)
    Do tego telefon nie lubi być rejestratorem. Żeby rejestrować film
    przyzwoitej jakości - procek musi zap*lać, więc telefon się grzeje
    (szybkie ładowanie/rozładowanie, procek na 100%). Po godzinie się
    przegrzeje i zawiesi. :D
    Doświadczenia z HTC DesireZ, SGS2, SGS3.
    O filmowaniu w pionie już ktoś pisał.

    Kup G1WH z chin czy jEbaya, dokup kartę 32GB (wystarcza na 4-8h
    nagrywania w pętli) i masz spokój: chip rejestratora powstał właśnie do
    niego, więc dowolna zatrzymana klatka przy szybkości względem obiektu
    mniejszej niż 100Km/h daje czytelną rejestrację w dzień i pozwala się
    jej domyślić w nocy. Uzyskaj to samo na nawet najlepszym smartfonie :D.
    Aha! Nie potrzebujesz do tego uchwytu, ma swoja przyssawkę na szybę :P

  • 13. Data: 2015-02-22 13:29:24
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    > http://yanosik.pl/sklep/index.php?route=product/cate
    gory&path=64

    Sprzedajesz to czy co ?
    Co to ma znaczyć ten link ?
    Szanuj się i myśl.

  • 14. Data: 2015-02-22 21:50:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-22 o 13:29, Crimi pisze:
    gory&path=64

    > Sprzedajesz to czy co ?
    > Co to ma znaczyć ten link ?
    > Szanuj się i myśl.

    Nie sprzedaję. Dałem link wprost do źródła.

    Natomiast często ludzie przynoszą do mnie sprzęt kupiony za ciężkie
    pieniądze, nie nadający się do niczego.
    Można kupić niezłą kamerkę pokładową w zakresie cenowym 100-200 zł., a
    można też kupić w identycznej obudowie chiński szajs za 500+ zł.
    W sprzęcie powyżej jest zarówno Yanosik - nawigacja, jak i kamera.
    Chodziło mi o uzmysłowienie, iż czasem można kupić "coś więcej" w jednym
    urządzeniu. I to coś, co działa zgodnie z założeniami.

    Piszę to na podstawie własnych doświadczeń. Przykładowo, ktoś się
    "zafiksuje" na Tom-Tomie, chcąc kupić nawigację do samochodu i na
    grzyby, nie wiedząc o AutoMapie czy wręcz Garminie, albo do autka
    zamiast kamery pokładowej kupuje kamerkę sportową typu GoPro.
    Zresztą chyba całkiem niedawno ktoś się dziwił na tej lub samochodowej
    grupie, że kamera samochodowa nagrywa w pętli - człowiek o tym nie miał
    pojęcia, a przecież dla kogoś obeznanego jest to oczywiste.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam