  • 1. Data: 2018-05-30 11:14:59
    Temat: Ubezpieczenie wies <> miasto
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Chyba nie tylko miejsce rejestracji ale miejsce wykupienia ubezpieczenia
    ma wplyw na cenę OC.

    Seat Cordoba 1,4 zarejestrowany na wsi
    ubezpieczenie OC wykupione w Krakowie w 2017 roku 530zł
    ubezpieczenie OC wykupione na wsi w 2018 roku 470zł

    Mazda 6 1,8 zarejestrowany na wsi
    propozycja OC w Krakowie 780 zl
    wykupione na wsi ~550zł (600zł z NNW)

  • 2. Data: 2018-05-30 11:18:24
    Temat: Re: Ubezpieczenie wies <> miasto
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2018 11:15:00 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    >
    > Seat Cordoba 1,4 zarejestrowany na wsi
    > ubezpieczenie OC wykupione w Krakowie w 2017 roku 530zł
    > ubezpieczenie OC wykupione na wsi w 2018 roku 470zł

    A przez net jak wychodzi?

  • 3. Data: 2018-05-30 14:00:31
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 30 maja 2018 11:18:26 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A przez net jak wychodzi?

    Nie chcialo mi się klikać

  • 4. Data: 2018-05-30 14:22:47
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Bolko, 30 maj 2018 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > Chyba nie tylko miejsce rejestracji ale miejsce wykupienia
    > ubezpieczenia ma wplyw na cenę OC.

    Szkoda że nikt z grupy nie sprawdził albo nie pochwalił się, jaką cenę da
    mu OC przez Ruch, o którym tu kiedyś pisałem - a jak pokazałem cena może
    być rewelacyjna, choć pewnie nie dla wszystkich.

  • 5. Data: 2018-05-30 21:36:58
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 30 maja 2018 04:15:00 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    >
    > Seat Cordoba 1,4 zarejestrowany na wsi
    > ubezpieczenie OC wykupione w Krakowie w 2017 roku 530zł
    > ubezpieczenie OC wykupione na wsi w 2018 roku 470zł

    Moze agent ci udzielil obnizki bo chcial klienta przyciagnac?

    Do tego wez pod uwage zmiane bonus malus. O ile nie miales maks to akurat tyle moglo
    opasc.

    Roznie moze byc. Ale skoro taniej jest na wsi to wspieraj prowincje i niech wszyscy
    sa zadowoleni :)

  • 6. Data: 2018-05-30 22:57:38
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-05-30 14:22, pueblo wrote:

    > Szkoda że nikt z grupy nie sprawdził albo nie pochwalił się, jaką cenę da
    > mu OC przez Ruch, o którym tu kiedyś pisałem - a jak pokazałem cena może
    > być rewelacyjna, choć pewnie nie dla wszystkich.

    mam do najblizszego punktu z ta usluga ze 20km, probowalem 'przy okazji'
    3 razy, raz bylo zamkniete, raz nie bylo internetu a ostatnim razem
    facet nie umial odpalic stosownej aplikacji...

    niezbyt tez ogarniam model biznesowy - skoro ma to tylko skanowac kod z
    dowodu to w czym problem pozwolic ludziom zrobic to na stronie i
    pozwolic na platnosc przelewem? mozna nawet odsiac pewien typ klientow
    wprowadzajac oplate zlotowki czy dwoch o tytule 'usluga wyceny'

  • 7. Data: 2018-05-31 06:11:55
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 30.05.2018 o 11:14, Bolko pisze:
    > Chyba nie tylko miejsce rejestracji ale miejsce wykupienia ubezpieczenia
    > ma wplyw na cenę OC.

    Hej, właśnie odkryłeś jak zarabia agent ubezpieczeniowy na życie! :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2018-05-31 06:38:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Hej, właśnie odkryłeś jak zarabia agent ubezpieczeniowy na życie! :-)

    Na OC nie zarabia - prowizji jest 2-5%, więcej roboty niż zarobku. A
    klient wybredny.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2018-05-31 11:38:07
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 31.05.2018 o 06:38, Liwiusz pisze:
    > prowizji jest 2-5%, więcej roboty niż zarobku.

    Powiedz to panu w spożywczaku, właścicielowi stacji benzynowej albo
    producentom najtańszej elektroniki użytkowej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz