  • 1. Data: 2010-06-21 08:03:28
    Temat: Ubezpieczenie w Comepnsie - sensowni są?
    Od: Franc <k...@w...wp.pl>

    Witam,

    Moje ubezpieczenie w PZU (OC + AC) kończy się za chwilkę i muszę kupić
    nowe. W PZU zaproponowali prawie 2,5 tys. za kpl., multiagent zaproponowal
    za 2,1 tys. ubezpieczenie w Compensie (niby opcja full).

    Jeżeli macie wiedzę podzielcię się Waszymi doświadczeniami z Compensą.
    Warto z nimi ubezpieczać auto?

    --
    Franc
    Citroen C4, 2009

  • 2. Data: 2010-06-21 17:01:29
    Temat: Re: Ubezpieczenie w Comepnsie - sensowni są?
    Od: JanuSz <n...@n...com>

    Franc pisze:
> [...]
    > za 2,1 tys. ubezpieczenie w Compensie (niby opcja full).
    >
    > Jeżeli macie wiedzę podzielcię się Waszymi doświadczeniami z Compensą.

    Pięć lat temu dziki Litwin w volvo FH12 skasował mi nowego fiacika.
    Okazało się, że jego firma ubezpieczeniowa ma podpisaną umowę z Compensą
    i ta Compensa likwidowała szkodę. Po pierwsze brak kontaktu, po drugie
    przeciąganie terminów (ale tylko trochę poza ustawowy), po trzecie
    musiałem się odwoływać, bo z definicji zaniżyli wartość szkody i
    zawyżyli wartość wraku, po czwarte i tak straciłem 1000 zł.

  • 3. Data: 2010-06-21 22:03:53
    Od: Darek S-ki <d...@g...com>

    On 21 Cze, 08:03, Franc <k...@w...wp.pl> wrote:
    > Je eli macie wiedz podzielci si Waszymi do wiadczeniami z Compens .
    > Warto z nimi ubezpiecza auto?

    Po pierwsze primo: firme ubezpieczeniowa poznajemy po likwidatorze -
    nie po agencie. Agent przychodzi - krawat tak ciasno zawiazany, że
    oczy na wierzchu i o mało szyi mu nie przetnie - i opowiada bajki jaka
    to super jest jego oferta etc. etc.

    po drugie primo mam niedobre doświadczenia z likwidacją szkody z OC
    sprawcy ubezpieczonego w Compensa - robili ze mnie złodzieja, że niby
    jakaś ustawka czy takie tam. Trochę mnie ponioslo - ostatecznie
    zaplacili - ale tylko jakies ochlapy . od tamtej pory powiedzialem, ze
    moja noga tam nie postanie !

    Po trzecie primo : to tylko moje doswiadczenia - sugeruj sie wlasnym
    rozumem.

    Darek S-ki