  • 11. Data: 2010-04-29 15:12:06
    Temat: Re: Ubezpieczenie telefonu w PTC Era
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Po to, aby nie wymieniać "nowości" rynkowych tylko starsze modele, które
    > są mniej warte.

    A jakie to ma znaczenie? Jak to jest do aneksow czyli do nowych telefonow.
    Raczej chodzi o wiarygodnosc klienta.

  • 12. Data: 2010-04-29 15:13:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    > No ale w umowie przedłużeniowej też chyba można sobie wziąć wypas nowość.

    Ale na gorszych warunkach, niż osoba z ulicy.

  • 13. Data: 2010-04-29 15:20:13
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29-04-2010 o 17:13:55 qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale na gorszych warunkach, niż osoba z ulicy.

    Dlaczego telefony wypas nowości mają być dołączane na gorszych warunkach w
    umowach przedłużeniowych jak w umowie dla osoby z ulicy?
    To prawda?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 14. Data: 2010-04-29 15:25:38
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > Ale na gorszych warunkach, niż osoba z ulicy.

    Co Ty bredzisz,, pokaz przyklad.

  • 15. Data: 2010-04-29 18:46:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale na gorszych warunkach, niż osoba z ulicy.

    Odkad nastala przenoszalnosc numerow i Play, to juz niekoniecznie tak to
    musi wygladac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2010-04-29 20:04:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    > Co Ty bredzisz,, pokaz przyklad.

    google -> gorsza oferta era ulicy i masz wyniki

  • 17. Data: 2010-04-29 22:10:52
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > google -> gorsza oferta era ulicy i masz wyniki

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=17572

    Ale chyba mowimy o ofercie z telefonem?

    to gdzie ten przyklad?

  • 18. Data: 2010-04-29 22:12:54
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    > Moze umowa jest tak skonstruowana

    Dlatego ciekawią mnie warunki umowy.
    A dlaczego jest to oferta tylko dla umów "przedłużeniowych"?
    ------------

    1. Aby zapobiec nadużyciom ze strony klientów - biorę nową umowę po aby mi
    "ukradli" telefon. Klient który ma już 2 lata telefon jest bardziej
    wiarygodny
    2. Ceny telefonów dla nowych klientów są niższe (często dużo niższe)

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 19. Data: 2010-05-01 06:58:20
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Emocjonujecie się "ale" a przecież ubezpieczenie laptopów funkcjonuje od
    dawna.

    Tylko później ci hardzi właściciele, jak przychodzi co do czego i trzeba
    iść na policję i zeznawać szczegóły nieistniejącego zdarzenia, oni wtedy
    miękną. Tym bardziej, że gliniarze, znając proceder wyłudzania, lubią
    dopytać się o szczegóły.

    A zgłoszenie zdarzenia na policji w wypadku laptopów jest jednym z "ale".

    Wasze zdrowie!
    Technolog

  • 20. Data: 2010-05-01 21:31:24
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 29-04-2010 20:46, SDD pisze:
    > U?ytkownik "qwerty"<q...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci

    > Odkad nastala przenoszalnosc numerow i Play, to juz niekoniecznie tak to
    > musi wygladac.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    1. play ma chujnie w ofercie jesli chodzi o telefony
    2. play ma chujnie jesli chodzi o ceny aparatow w umowach przedluzeniowych
    3. czy w play mozna juz korzystac z ssh (midpssh) na portach innych niz
    22? (nie wiem czy na 22 tez dziala)

    jesli punkty 1 oraz 3 nie zostana spelnione, to play dla mnie osobiscie
    sie nie liczy.