  • Data: 2012-04-19 15:28:31
    Temat: Re: Ubezpieczenie szyb?
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-18 18:45, a...@g...pl pisze:

    > Na te elementy dostajesz gwarancję od warsztatu wskazanego przez
    > ubezpieczyciela w którym tą szybę wymieniasz.

    Na ile lat? W KIA na 7? W Hyundaiu na 5?*
    Przy usługach spotkałem się że dają maks. 1-2 lata na wymieniany
    element, a pół roku na usługę, czyli również to, co przy okazji mogli
    popsuć.

    Poza tym jeśli ci wymienią szybę w drzwiach, to z dużym
    prawdopodobieństwem ASO wypnie się na ewentualne problemy z centralnym
    zamkiem, a warsztat od szyb powie, że to nie ich broszka. W sumie
    ciekawe czy wzięliby naprawę na klatę, gdyby po 1,5 roku okazało się, że
    drzwi przerdzewiały od wewnątrz, bo jakaś uszczelka była źle zamontowana.

    Pozdrawiam
    Miroo

    *nie znam szczegółów gwarancji czy objęta jest nią szyba na pełny okres,
    ale podejrzewam, że i tak na dłuższy niż daje serwis szybowy.