  • Data: 2014-06-27 11:24:12
    Temat: Re: Ubezpieczenie samochodu I PJ a nowy adres zameldowania
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-26 19:56, neoniusz pisze:

    > Mam nadzieje, ze odrozniasz zameldowanie i zamieszkanie ;) Samochod
    > rejestruje sie w miejscu zamieszkania, ktore nie musi byc tozsame z
    > miejscem zameldowania (stalego czy czasowego). Np. ja mam auto
    > zarejestrowane bez zadnego problemu w miejscu zamieszkania (gdzie nie
    > mam zadnego meldunku), chociaz w dowodzie mam zupelnie inny adres, w
    > zupelnie innym miescie i wojewodztwie.

    Ja odrozniam. Natomiast wniosek o wymiane DR mowi ze:

    [...]
    * należy wpisać adres stałego miejsca zameldowania, lub w przypadku
    braku stałego adresu zameldowania - adres zameldowania
    czasowego. W sytuacji, gdy brak pobytu stałego i braku pobytu czasowego
    - wpisać należy udokumentowany adres zamieszkania
    [...]

    Czyli wpisujemy miejsce STALEGO ZAMELDOWANIA wlasciciela pojazdu, a nie
    zamieszkania jesli miejsce stalego zameldowania istnieje.

    W dalszym ciagu uwazam to za absurd. Pojazd ma swoje parametry
    techniczne i tyle - miejsce zameldowania wlasciciela nie powinno
    znajdowac sie w DR bo nie jest parametrem pojazdu.

    --
    jarek