  • Data: 2011-01-04 10:33:15
    Temat: Re: Ubezpieczenie oc
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <yaroosh@SPAM_FUJgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2011 09:58, Easy pisze:

    > Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > ale w sumie po co komu NNW?
    >
    > jak cos z nie mojej winy, to i tak idzie z OC sprawcy, a jak z mojej to
    > jakies smieszne pieniadze.. ostatnio za tydzien w szpitalu i dwa
    > miesiace L-4jakies 300 PLN, nie pamietam dokładnie.. to moze mnie
    > oswieccie czy zle robie nie płacac NNW w ogóle..

    Z tego co pamiętam to NNW płaci się po to abyś nie musiał bulić jak ktoś
    postronny zostanie ranny, czylil np. jak części twojego moto poranią, no
    nie wiem, pieszych na chodniku, którzy nie mieli NIC wspólnego z
    wypadkiem. Albo jak będziesz jechał z "plecakiem" i jemu coś się stanie.
    Jeśli się mylę to niech ktoś skoryguje.