  • 1. Data: 2010-03-23 16:14:31
    Temat: Ubezpieczenie a zamiana ubezpieczyciela przez współwłaściciela
    Od: Bóbr Czesław <b...@g...com>

    Witam!

    Posiadam autko na które mam wykupione OC w PZU. Z racji aby mieć
    zniżki 60% wciagnałem kolege na współwłasciciela 1% do auta, ktory tez
    ubezpieczał sie w PZU. Obecnie kolega zmienia ubezpieczyciela z PZU na
    Alianz (rezygnuje z PZU). Moje pytanie brzmi: co w takiej sytuacji
    stanie sie z obecnie przysługującymi zniżkami, w czasie gdy ja jeszcze
    nie mam wyrobionych zniżek do 60% ?

    Z góry dziekuje za wszelkie odpowiedzi
    --
    BC

  • 2. Data: 2010-03-23 16:24:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Alianz (rezygnuje z PZU). Moje pytanie brzmi: co w takiej sytuacji
    >stanie sie z obecnie przysługującymi zniżkami, w czasie gdy ja

    Nic, kolega nadal pozostanie klientem PZU przez twoje auto :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-03-23 17:42:29
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bóbr Czesław" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > Alianz (rezygnuje z PZU). Moje pytanie brzmi: co w takiej sytuacji
    > stanie sie z obecnie przysługującymi zniżkami, w czasie gdy ja jeszcze

    po roku masz juz te 60% na sobie

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-03-23 21:48:12
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 23 Mar, 17:42, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
    > po roku masz juz te 60% na sobie

    Pod warunkiem ze nie bedzie zmienial TU. Jesli bedzie - zalezy od TU/
    agenta

  • 5. Data: 2010-03-24 11:19:44
    Temat: Re: Ubezpieczenie a zamiana ubezpieczyciela przez wspólwlasciciela
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w

    > Pod warunkiem ze nie bedzie zmienial TU. Jesli bedzie - zalezy od
    > TU/
    > agenta

    Ale auto nadal ma wspolwlasciciela z duzymi znizkami :-)
    [miejmy nadzieje ze nadal]

    J.