  • 1. Data: 2013-03-14 23:25:17
    Temat: Ubezpieczenie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    W zeszłym roku ubezpieczyłem motonga w PZU, w tym roku zaproponowali mi
    składke prawie o 100% wyższą, mimo, że nie miałem żadnej szkody.
    Możecie podpowiedzieć ubezpieczyciela, który nie zdziera a oferuje
    choćby minimalne assistance?

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2013-03-15 09:38:21
    Temat: Re: Ubezpieczenie
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Yogi(n) napisał(a):
    > W zeszłym roku ubezpieczyłem motonga w PZU, w tym roku zaproponowali mi
    > składke prawie o 100% wyższą, mimo, że nie miałem żadnej szkody.

    Pewnie spojrzales na kwitek gdzie jest doliczone tez NNW. Wczytaj sie w
    te ich papiery :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2013-03-26 18:33:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie spojrzales na kwitek gdzie jest doliczone tez NNW. Wczytaj sie
    > w te ich papiery :)

    Masz rację, zakładają gnojki, że mi potrzebne NNW na 100 tys ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2013-04-02 08:20:52
    Od: ANGELUNAR <epoczta0@_NOSPAM_o2.pl>

    Yogi(n) napisal

    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Masz rację, zakładają gnojki, że mi potrzebne NNW na 100 tys ;-)

    Właśnie czytamy raz drugi potem dzwonimy i wtedy pytamy:)

  • 5. Data: 2013-04-02 08:22:18
    Od: ANGELUNAR <epoczta0@_NOSPAM_o2.pl>

    ANGELUNAR napisal

  • 6. Data: 2013-04-03 12:03:01
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    Użytkownik "ANGELUNAR" <epoczta0@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > ANGELUNAR napisal

    Wy nawet w usenecie piszecie dwa razy i to przed przeczytaniem tego, co
    spłodziliście.

    --
    Miranda

  • 7. Data: 2013-04-04 21:57:52
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 3 Apr 2013 12:03:01 +0200 "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal"
    <M...@w...pl> napisał:

    >Wy nawet w usenecie piszecie dwa razy i to przed przeczytaniem tego, co
    >spłodziliście.

    No przecież netykieta mówi że napisany post należy dwukrotnie wysłać
    przed przeczytaniem, czy jakoś tak :-)