eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUbepieczenia, felgi - czy technologia napraw producenta Audi przewiduje lakierowanie felg aluminiowych?Re: Ubepieczenia, felgi - czy technologia napraw producenta Audi przewiduje lakierowanie felg aluminiowych?
  • Data: 2017-10-04 10:27:09
    Temat: Re: Ubepieczenia, felgi - czy technologia napraw producenta Audi przewiduje lakierowanie felg aluminiowych?
    Od: Ranti <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 października 2017 09:00:47 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik m...@g...com ...

    > Ile kosztuje taka felga nowa?
    > Nie masz czasami w AC udziału własnego w naprawie?
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "W wannie historii prawdę trudniej jest utrzymać niż mydło,
    > i o wiele trudniej znaleźć..." - Terry Pratchett

    Nie mam udziału własnego. Jest to pełny pakiet dilerski zakupiony z nowym autem 9
    miesięcy temu. Koszt 1 szt. tej felgi w ASO to 4-5K zl - przynajmniej w detalu.
    Dlatego nie widzi mi się malowanie - dla mnie to trochę chałupnicza metoda skoro nikt
    nie gwarantuje mi, że kolor będzie pasował do pozostałych felg, wliczając to dwie
    firmy zajmujące się regeneracją. Wątpie aby Audi czy inna marka przewidywała naprawę
    bez gwarancji doboru koloru. Właśnie po to płacę AC żeby się nie przejmować i mieć
    naprawione auto tak jak przewiduje producent szczegolnie ze to praktycznie nowe auto.
    Wiem jak trwałe są oryginalne felgi a tak ktoś/gdzieś w zewnętrznej firmie zleci
    malowanie to juz wolę chyba sam to ogarnąć punktowo i nie tracić zniżek. Dlatego
    napisałem tutaj licząc, że ktoś przerabiał podobny temat i pomoże/określi moje
    szanse. Ale raczej odpuszczę i nie zgłosze szkody bo szkoda nerwów na batalie jeśli
    nie mam argumentow na papierze typu zaświadczenie z ASO. Napisałem jeszcze do Audi
    Polska pytanie o to czy przewiduja malowanie ale tutaj spodziewam się odpowiedzi w
    stylu "Dziękujemy za kontakt i prosimy o kontakt w tej sprawie z najbliższym ASO" :)

    ---
    Pozdrawiam!