  • Data: 2011-03-27 20:05:44
    Temat: Re: UWAGA KRADNĄ
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup
    > Mi to wyglada na zwykly sprzet - przekladniowe nozyczki z ostrzami ze
    > stali narzedziowej.

    Dokladnie, tylko ciezko kupic takie dlugie. Takie na 900mm mam i zwykle
    prety do fi12 cialem bez zbytniego wysilku sie tnie. Hartowane cialem 8'ki,
    ale wydaje mi sie, ze 10 daloby rade. Mam troche pretow to jak mi sie bedzie
    chcialo to sprawdze jaki najgrubszy mi sie uda uciac.

    > a z tego co wiem sa takie przenosne nozyce z napedem hydraulicznym.

    Duze i ciezkie, ale daja rade.

    > A jak halas nie gra roli to to bateryjna szlifierke z odpowiednia tarcza
    > nie ma mocnych.

    I to jest najlepsze wyjscie, bo nozycami bardzo ciezko tnie sie linki - pret
    peka, a linka sie szarpie i rozwala na wszystkie strony przez co troche sie
    trzeba narobic zanim sie przetnie.

    --
    pzdr:
    Ivam