  • 1. Data: 2010-03-18 19:52:51
    Temat: USB scroller
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    Hej,

    Czytam dużo na ekranie a pozycja z wyciągniętą sztucznie reką trzymaną na
    myszy nie jest wygodna.

    Czy znacie jakiś bezprzewodowy gadżet usb, w którym mógłbym zaprogramować
    guziki PG UP/ PG DN, i scroll ? Wiem że istnieją wskaźniki, ale są za
    drogie dla mnie :)

    Poza tym nie wiem czy dobrze szukam takiego wynalazku pod nazwą "usb
    scroller". Może ewentualnie znacie jakiś model programowalnej mini-myszy
    która mogłaby spełnić moje oczekiwania ?

    --
    Vissim

  • 2. Data: 2010-03-19 14:35:32
    Temat: Re: USB scroller
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Czy znacie jakiś bezprzewodowy gadżet usb, w którym mógłbym zaprogramować
    > guziki PG UP/ PG DN, i scroll ? Wiem że istnieją wskaźniki, ale są za
    > drogie dla mnie :)

    A bezprzewodowa mysz jest za duża? Są takie z programowalnymi przyciskami i
    scrolla też masz. Choćby taka mini mysz:
    http://www.allegro.pl/item960615489_mysz_tracer_excl
    usive_trm_138w.html

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 3. Data: 2010-03-21 13:13:27
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > A bezprzewodowa mysz jest za duża? Są takie z programowalnymi przyciskami i
    > scrolla też masz. Choćby taka mini mysz:
    > http://www.allegro.pl/item960615489_mysz_tracer_excl
    usive_trm_138w.html

    cyt. "Posiada 6 przycisków (w tym przyciski multimedialne) i rolkę
    działającą w dwóch płaszczyznach."
    co to za multimedia i po co mi poziomy scroll...?

    Tak, przeglądałem myszy, ale powiem że żadna nie spełnia moich oczekiwań.
    Są co prawda rozmiary mini, bezprzewodowe, z progrmowalnymi guzikami, ale
    nie wiadomo co to jest ta "programowalność" i czy mogę podpiąc pod to inne
    klawisze jak np. PG UP/DOWN, a nie tylko te specyficzne "multimedialne" co
    są na klawiaturach najczęściej.

    NA razie znalazłem jeden model coś na kształt moich wymagań:
    Gyration Go 2.4 Cordless Air Optical mouse

    Idę szukać dalej...albo napiszę do znajomych w Chinach żeby mi wyszukali
    jakiś model :)

  • 4. Data: 2010-03-21 14:06:01
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "vissim" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > scroller". Może ewentualnie znacie jakiś model programowalnej mini-myszy
    > która mogłaby spełnić moje oczekiwania ?

    moze bezprzewodowa klawiatura numeryczna? kosztuje grosze

  • 5. Data: 2010-03-21 14:37:33
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > moze bezprzewodowa klawiatura numeryczna? kosztuje grosze

    hmm
    Mówisz o tych cieniutkich coś rodem z tych w laptopach bez numerycznej ?
    Pomyślę nad tym rozwiązaniem, ale te co dotychczas widziałem były trochę za
    duże, a mi chodzi bardziej o ergonomię.