  • 81. Data: 2014-07-25 23:58:05
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    rs <n...@n...spam.info> wrote:

    > nie rozumiesz. chodzi o to, ze w przeciągu tego wątku, oceniając i
    > porównując sprzęt wrzucasz (nie ty jeden zresztą) to jednego wora
    > hardware, OS jak również politykę np. gwarancyjną, obsługi klienta
    > producenta, a taki zabieg właściwie dyskwalifikuje z bycia merytorycznym
    > podejściem do tematu, a jest prowadzeniem zwykłego flame war. tego typu
    > właśnie boje toczą fanboje applowi, dlatego dziwi mnie, ze androidowe
    > grono poszło dokładnie w tym kierunku. a może to tylko grupka androidowych
    > fundamentalistów.

    Dokladnie o to mi chodzilo gdy skrytykowalem wywolanie swietej wojny po
    moim neutralnym ogloszeniu o appce iphonowej...

  • 82. Data: 2014-07-26 01:11:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:lqt2jg$g3h$1@dont-email.me...

    > definicja 'Smartfon' wg iOS mocno rozni sie od definicji
    > 'Smartfon' wg Android.
    > iOS masz tylko to na co Apple Ci pozwala - czyli tak nap[rawde
    > wykastrowany smartfon z opcja dostepu do facebooka i aparatu
    > abys mog zrobic zdjecia do niego ;)

    W iOS masz to na co Apple pozwala...
    W Androidzie masz to na co Google pozwala...

    Pisząc że iOS służy tylko do facebooka dyskwalifikujesz się
    w tym wątku jako poważny rozmówca.

    > Android trudniejszy w uzytkowaniu?
    > To zalezy kto z jakiego pulapu startuje. Jesli to Twoj pierwszy kontakt z
    > rozbudowanym telefonem, nie miales nigdy palmtopa, nie masz komputera (a
    > sa i tacy) to tak - to bedzie szok (zreszta kazdy wspolczesny telefon, czy
    > to z iOS,Android,WP czy nawet Bada).
    > Jednak jak pokazuja statystyki - nie taki diabel straszny i zobacz jaki
    > system obecnie przewaza.

    Ja nie twierdzę że jest trudniejszy - wywnioskowałem to z Twoich
    słów na temat iOS że jest dla "upośledzonych technicznie".
    Nie to miałeś na myśli?

  • 83. Data: 2014-07-26 01:17:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przepraszam, wyraziłem się faktycznie nieprecyzyjnie: biedafon mający
    > robić wrażenie luksusowego i wszystkomającego.

    Dalej nie rozumiem co chciałeś napisać...
    iPhone działa wyśmienicie w moich rękach od ponad 3 lat
    bez awarii. Nie robi wrażenia "wszystkomającego" - skąd
    ten pomysł? Ktoś twierdzi że "ma wszystko" i "do wszystkiego"
    się nadaje? Wręcz przeciwnie. Motto Apple to minimalistyczne
    design - dopracowane do podstawowych funkcji jakich od
    urządzenia oczekuje większość użytkowników bez rozdrabniania
    się na sporadycznie używane funkcje które tylko przeszkadzają
    w przejrzystości interfejsu z użytkownikiem i utrudniają jego
    użycie dla większości ludzi którzy nie chcą tych niszowych funkcji
    od razu w telefonie z pudełka. Kto sobie chce takie funkcje dodać
    to sobie je doda w AppStore, jak wspomniany USB pendrive.

    > Nic mnie nie ubodło, rozbawiło raczej. Już ci pisałem wielokrotnie abyś
    > nie dorabiał fałszywych emocji do moich wypowiedzi.

    Więc jak jest - nie zgadzasz się z tezą że:
    "Niektore modele z androidem nie powiiny ujrzec swiatla dziennego"?
    Bo od tego wyszliśmy...

  • 84. Data: 2014-07-26 10:54:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 18:17:54 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > w przejrzystości interfejsu z użytkownikiem i utrudniają jego
    > użycie dla większości ludzi którzy nie chcą tych niszowych funkcji

    Ja bym tam rzekl ze to jest podstawowa funkcja, no ale Apple uwaza
    inaczej.

    > Kto sobie chce takie funkcje dodać
    > to sobie je doda w AppStore, jak wspomniany USB pendrive.

    Szkoda ze cena nie jest rownie minimalistyczna :-)

    J.

  • 85. Data: 2014-07-26 10:56:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2014 21:55:52 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
    > Ktos kto kupil iPhone nie bedzie sie brzydzil driverow Apple do peceta i
    > bez problemow zainstaluje sobie iTunes a wtedy bez pocenia sie wymieni

    A potem przychodzi skorzystac z przygodnego peceta i sie robi kwas...

    > kazdy plik danych z peceta obslugiwany przez aplikacje na iPhone.
    > Jest do tego celu specjalna sekcja gui w iTunes .

    Czyli nie "kazdy plik" ?

    J.

  • 86. Data: 2014-07-26 19:13:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 Jul 2014 18:11:53 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message

    > W iOS masz to na co Apple pozwala...

    tak

    > W Androidzie masz to na co Google pozwala...

    nie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 87. Data: 2014-07-26 19:55:40
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    napiszę Ci to najjaśniej jak potrafię.
    Cel: smartfon z dużą bazą muzyki i wideo.
    Rozwiązanie nr1
    iPhone, z dostępem do netu, ze sklepem z mp3 i z dostępem do filmów
    (netfix?)
    konieczna ilość pamięci wewnętrznej-minimalna, wręcz mniejsza niż ta,
    potrzebna na robienie fotek.

    Rozwiązanie numer2 - bardziej polskie realia
    telefon, w zasadzie dowolny z dużą pamięcią. karta 32 giga kosztuje
    mniej niż abonament telefoniczny full wypas.
    iPhone4 był produkowany z pamięcią 64 giga. ale czy po wyjęciu z
    pudełka, kabelkiem, da się do jego pamięci "Wgrać" setki piosenek w
    różnych formatach? filmów w różnych formatach? JEśli nie - to kiszka,
    porażka. JEśli tak , to wspomniany program ma zerową funkcjonalność.
    Ktoś kto chce nosić ze sobą tysiące nagrań musi mieć możliwość
    korzystania z pamięci jak z pendriva.
    ToMasz

  • 88. Data: 2014-07-26 22:47:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
> [...]
    > JEśli tak , to wspomniany program ma zerową funkcjonalność.
    > Ktoś kto chce nosić ze sobą tysiące nagrań musi mieć możliwość korzystania

    Tak, po wyjęciu z pudełka da się kabelkiem do jego pamięci wgrać muzykę.
    Zrozum, że mając już gigabajty muzyki w postaci dowolnych formatów
    na dysku i chcąc je słuchać na iPhone nie masz żadnych barier bo tą
    całą bibliotekę importujesz do iTunes, ładnie Ci ten program rozpoznaje
    wszystkich autorów, tytuły płyt itp, itd, może posortować po autorach,
    tytułach albumów itp, itd... I potem wgrywasz je do iPhone albo wszystkie
    jak leci albo jak się lubisz bawić to robisz różne podzbiory - z dużej
    biblioteki na komputerze możesz zrobić "listy przebojów" w zależności
    od nastroju synchronizować sobie (bez dostępu do internetu, po kabelku)
    do iPhone czy iPoda tylko wybraną listę piosenek ile chcesz.
    Fanatycy anty-iPhonowi stwarzają nieistniejące problemy i potem z tymi
    problemami walczą... Na dodatek iPhone ma jeden z lepszych hardware
    do słuchania muzyki we wszystkich audiofilskich porównaniach iPod
    i iPhone bije na głowę konkurencję w kwestii jakości odbioru muzyki.

  • 89. Data: 2014-07-26 22:48:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lr0njj$vs9$5@dont-email.me...

    > tak

    > nie

    Nia bawmy się w takie gierki - uzasadnij różnice.

  • 90. Data: 2014-07-26 22:50:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ja bym tam rzekl ze to jest podstawowa funkcja,
    > no ale Apple uwaza inaczej.

    Ale co konkretnie jest podstawową funkcją smartfona?

    Bo to że nie widzisz bebechów jego dysku twardego z punktu
    widzenia komputera to jest półśrodek do celu jakim jest
    transport plików między urządzeniami. Cel ten sam osiągasz
    w iPhone za pomocą iTunes.

    > Szkoda ze cena nie jest rownie minimalistyczna :-)

    Szkoda że wszyscy nie jesteśmy młodzi, piękni i bogaci...