  • 51. Data: 2014-07-23 19:43:11
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:mvg7a51idz5c.1hsv00z22f8zy$.dlg@40tude.net...
    > Ale przeciez nie ma problemow, mozna sobie przez Internet i iTunes
    > przetransmitowac :-)

    I tak się to robi w 2014 roku...
    Niektórzy wciąż tkwią w 1999 :-)

  • 52. Data: 2014-07-23 19:50:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    wrote in message news:lqminf$am5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > No nic, probujesz wytlumaczyc ze to taki mercedes, czyli segment
    > premium, 'nie dla dusigroszy' itd. A na takie miano trzeba faktycznie
    > zasluzyc jakoscia i wlasciwym podejsciem do klienta.

    No i najwyraźnie zasłużyli sobie, bo mają ten właśnie segment rynku.

    > Takie historie, jak opisane to akurat blamaz i dowod na to ze producent
    > ma klientow w nosie i zaniedbuje troske o pewne minimum owej jakosci.

    Takie historie to wpadki które zdarzają się każdemu producentowi
    od czasu do czasu. Mercedes czy Sony też się może czesem zepsuć...

    > Tak samo, jak swiadczy o tym znana sytuacja z ignorowaniem przez Apple
    > europejskich regulacji dotyczacych czasu trwania gwarancji (czyli
    > mowiac wprost, jej skracanie).

    Łamią prawo jakieś?
    Na którą to konkretnie "regulację europejską" się powołujesz?

    > Chyba ze produkty premium rozpoznaje sie
    > po arogancji producentow. Ale wowczas ktos kto za nie placi bo nie jest
    > 'dusigroszem' to staje sie raczej naiwniakiem ktory przeplaca.

    Produkty premium rozpoznaje się po użytych materiałach, po niezawodności
    i trwałości, po wysokim dopracowaniu szczegółów, po dużej wygodzie
    używania i dokładnie przemyślanych rozwiązaniach, wreszcie po elegancji
    wykonania końcowego.

  • 53. Data: 2014-07-23 19:54:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    wrote in message news:lqnvc7$3b5$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > W UE nie ma jako takiego okreslenia 'niezgodnosc z umowa', to jest
    > 'gwarancja prawna'
    >
    > http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shoppi
    ng-abroad/guarantees/index_pl.htm

    > I tego dotyczy ta kwestia - Apple udawalo ze taki temat nie istnieje i ich
    > nie dotyczy. Za to sugerowalo uzytkownikom, ze aby byli objeci 24
    > miesieczna ochrona, musza dokupic apple care.

    To co przytoczyłeś wyżej to jakaś wydumana fikcja...
    Czytamy:
    "Towary używane

    Towary używane kupowane od przedsiębiorcy również są objęte co najmniej
    dwuletnią gwarancją. Jednak prawo do gwarancji nie przysługuje w przypadku
    towarów zakupionych od osoby prywatnej."

    Już Cie widzę jak lecisz po kupieniu używanego samochodu na 2 letniej
    gwarancji!

  • 54. Data: 2014-07-23 20:55:10
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-07-23 19:42, Pszemol wrote:

    > 4. sposób: facebook, google+, tmblr, instagram, twitter itp, itd :-)

    jestem obecnie w ciemnej dupie, czyli na pograniczu Albanii i Czarnogory.
    Zobacz ile tu kosztuje pakiet danych internetowych.
    Gdyby nie WiFi u gospodarzy bylbym odciety od swiata.
    Pakiet danych moglbym wykupic - jest z 5 razy drozszy niz w Roamingu w
    UE - bo to poza UE - wiec nawet gdyby to zdjec bym nie transferowal w
    ten sposob, bo zbankrutowalbym ;)

    Wiec zkladajmy scenariusz: brak internetu/sieci.
    Zrobiles zdjecie Iphonem, chcesz je przeslac do komputera.
    Przedstaw prynajmniej dwa sposoby jak to zrobic majac iPhona i komputer
    madralo ;)

  • 55. Data: 2014-07-23 23:38:55
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Jul 2014 12:59:31 +0200, J.F. napisał(a):

    > W kieszeni tez nie ... ale ilosc tych roznych akcesoriow zmusza mnie
    > do noszenia torby :-)

    Niekoniecznie.
    http://thetechreviewer.thetechrevw.netdna-cdn.com/wp
    -content/uploads//2014/01/H3A9999.jpg
    Żeby nie było - istnieje w obydwu wersjach:
    http://www.howardforums.com/attachment.php?attachmen
    tid=110793&d=1403274414&stc=1
    Najwidoczniej są obydwie potrzebne

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 56. Data: 2014-07-24 00:54:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    > http://thetechreviewer.thetechrevw.netdna-cdn.com/wp
    -content/uploads//2014/01/H3A9999.jpg
    > Żeby nie było - istnieje w obydwu wersjach:

    Całkiem fajny "wynalazek" :-)

  • 57. Data: 2014-07-24 10:10:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 23 Jul 2014 12:39:38 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Dlaczego - to są po prostu współczesne biedafony...

    Przecież ajfon to właśnie luksusowy biedafon dla upośledzonych
    technicznie, niemający nawet tego co mają androidowe "biedafony".
    Biedafon też można poznać po tym, że ciągle się do niego coś
    "dorabia" i robi z tego amajzing fjuczer, co tylko udowodniłeś
    inicjując ten wątek.

    --
    Marek

  • 58. Data: 2014-07-24 11:19:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-23 19:54, Pszemol wrote:

> [...]
    > dwuletnią gwarancją. Jednak prawo do gwarancji nie przysługuje w
    > przypadku towarów zakupionych od osoby prywatnej."

    Tak? to przeczytaj sobie nasza ustawe o warunkach sprzedazy
    konsumenckiej (Dz.U.2002.141.1176)

    Art. 10, ustep 2.

    "Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową
    jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania
    tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany
    towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten
    termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku."

    jak widac niezgodnosc z umowa nawet w przypadku przedmiotow uzywanych
    objeta jest dwuletnim okresem odpowiedzialnosci, chyba ze uzgodniono
    inaczej.

    Dalej Ci sie nie zgadza?

    --

    memento lorem ipsum

  • 59. Data: 2014-07-24 11:34:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-07-23 19:50, Pszemol wrote:

    > Takie historie to wpadki które zdarzają się każdemu producentowi
    > od czasu do czasu. Mercedes czy Sony też się może czesem zepsuć...

    Moze sie zepsuc, ale liczy sie pozniejsza reakcja producenta. Rzecz
    w tym ze w przypadku Apple firma chowa glowe w piasek i nie bierze
    odpowiedzialnosci za wlasne bledy ktore doprowadzaja do niewlasciwego
    dzialania sprzetu badz wrecz jego uszkadzania. Ba, dodatkowo cenzuruje
    dyskusje na ten temat.

    http://www.iphonehacks.com/2013/10/apple-censors-sup
    port-forum-posts-ios-7-wifi-issues.html

    Tak samo jak po blednym skonstruowaniu anteny w Iphone 4, wine zrzucano
    na nieprawidlowe trzymanie telefonu przez uzytkownikow. No czy to nie
    sa jakies jaja?

    > Łamią prawo jakieś?
    > Na którą to konkretnie "regulację europejską" się powołujesz?

    Przeciez podalem linki. Apple zaplacilo kare 900 000 EUR za
    niedopelnienie obowiazku informowania o dwuletniej odpowiedzialnosci,
    a w zamian wciskanie za drugi rok platnego serwisu. Czyli wprowadzalo
    w blad uzytkownikow, ze w drugim roku uzywania sprzetu moga reklamowac
    jego dzialanie, jedynie jesli wykupili odpowiedni support.

> [...]
    > i trwałości, po wysokim dopracowaniu szczegółów, po dużej wygodzie
    > używania i dokładnie przemyślanych rozwiązaniach, wreszcie po elegancji

    Telefon sluzy ludziom przede wszystkim do dzwonienia, jesli przestaje
    dzialac prawidlowo, to mysle ze uzytkownik ma gdzies ze jest ladny.
    Premium to tez odpowiednia obsluga, wsparcie i powazne traktowanie
    klienta a nie wciskanie mu kitu. A ta niezawodnosc i trwalosc - to tez
    raczej nie w tym przypadku. C.B.D.O.

    --

    memento lorem ipsum

  • 60. Data: 2014-07-24 11:37:14
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-07-23, o godz. 20:55:10
    AL <a...@s...tam.pl> napisał(a):

    > Wiec zkladajmy scenariusz: brak internetu/sieci.
    > Zrobiles zdjecie Iphonem, chcesz je przeslac do komputera.
    > Przedstaw prynajmniej dwa sposoby jak to zrobic majac iPhona i
    > komputer madralo ;)

    Trza mieć kabelek do telefonu a zwykle ma się go z ładowarką. Zdjęcia i
    filmy akurat po podpięciu do kompa bez iTunes są widoczne. I tylko
    zdjęcia i filmy. Sprawdzałem na iPhone ;-)

    Zdrówko