  • Data: 2014-07-28 13:18:41
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 09:53:25 +0200, AL napisał(a):

    > jesli ta usluga polega tylko na puszczqniu mi utworów, ktore zaznaczylem
    > jako 'lubie' to IMHO jest bez sensu.
    > Nigdy nie uslysze wielu ciekawych kawalkow - bo jak ta usluga ma mi je
    > dostarczyc.

    rozpozna jaki gatunek lubisz i pusci nowe w tym gatunku :-)

    > Wybor gatunku tez jest bez sensu. Rozrzut muzyki jaki slucham rozciaga
    > sie od deth metalu po poezje spiewana.
    > Wole wiec wciaz bazowac na dyskografiach roznych zespolow (a najlepiej
    > odkrywac te zupelnie nowe).

    No to wracamy do RMF :-)

    > Tylko jak jakakolwiek usluga bazujaca na
    > moich 'laikach' mialaby mi taka muzyke przygotowac?

    Zaznaczasz wszystko ? A potem "skip", a serwer zapamietuje czego nie
    lubisz :-)

    > Bo film w odroznieniu od muzyki mozna zobaczyc raz, dwa i koniec.
    > Jest malo filmow, ktore chcialoby sie miec zawsze pod reka.
    > I to moge zrozumiec.

    Oj ... polki pelne kaset w domach sie zdarzaly, sklepy sprzedajace dvd
    nadal istnieja ... imo to tylko kwestia pamieci - beda karty 1TB, to i
    ulubione filmy bedzie mozna miec ze soba.

    Ewentualnie ... zaczna sprzedawac filmy na kartach SD, i wystarczy
    dodatkowy slot w telefonie :-)

    > HTC powrocil do kart SD - a wiec Ci nie wyszlo.
    > Jedynie Apple wychodzi z tego, ze chce miec swych uzytkownikow pod
    > kontrola i promuje w/w przez Ciebie trendy streamingu.
    > Dzieki temu NSA wie juz nawet co sluchasz ;)

    NSA to moze tez zajrzec do tego co masz na kartach :-)
    Ewentualnie odtwarzacz zaraportuje do centrali co lubisz ogladac :-)

    J.